Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke::)

I'm back!!! Livet uten datamaskin har vært produktivt, nesten. Harddisken på min laptop døde på mandag, så etter det har jeg vært henvist til den virkelige verden. Bortsett fra en dag hjemme pga den forb.... magen, har jeg fått gjort litt av hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Hei hei! Lenge siden sist... :sjenert:

Går det bra med deg? Har dessverre vært litt indisponert :sove: i det siste, men nå tror jeg at jeg har våkna igjen!

Klem fra Bjørnsdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lunacia! Paa tide med en liten visitt - hoeres ut som du har det bra for tiden! Scones og te hoertes deilig ut...kanskje jeg skal bake litt i kveld?

Ha en fin dag!

:klem2:

Scones og te er kjempegodt. Og scones er superenkelt å bake! :) Håper du fikk bakt noen!

Fighter: :vinke:

Ethereal: Lurte veldig på hvor det var blitt av deg! For jeg trodde vi hadde tenkt oss på Divan for å drikke kaffe/te i helgen, men så hadde jeg ikke sett noe til deg på leeeenge. Hvordan hadde du det her i Oslo?

Bjørnsdatter: Ja, det var lenge siden! Har du sovet såååå lenge? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sånn sørpe (heldigvis), men jer er så LEI. Har vært mer eller mindre konstant forkjøla siden vi kom hjem fra Malta. Jeg fatter det ikke. Jeg spiser ganske sunt, tar vitaminer, trener... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du blitt forkjølet igjen???? Ikke bra håper du blir frisk snart da. Jeg er også på vei til å bli forkjølet, men det er kanskje ikke annet å vente når jeg har en syk samboer.

Skal hilse alle kjente fra Naken. Hun har flyttet og har ikke nett-tilgang lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana: Jepp, igjen. :murvegg:

Hei 040904! Og gratulerer med vel overstått bryllup!

Lythande: Håper det går bra med henne! (Godt å syte litt til deg om ting og tank på MSN). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei Lunacia :-) Hva har så du på tapetet i helgen da? Mannen min har endelig en frihelg og vi skal bare sløve timene unna sammen. Det skal bli så deilig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...