Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eir: Mye arbeid? Neida' date=' det er strengt tatt ikke det. :)[/quote']

Jeg synes det, men jeg er litt lat også... Skjerper meg nok til vinteren, frister mere med varm drikke når det er kaldt ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eir: Tar meg kanskje to minutter å lage en kopp te... :) Men så er jeg dreven også, da. ;)

MrsL: Jeg har faktisk tenkt å lage sjokolademousse IRL i dag. Hvit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket sjokolademoussen i kjøleskapet. Ble litt lei meg, for den hadde ikke blitt slik fluffy som den skal være, annet enn på toppen. I bunnen var den veldig sausete. Lurer på hva som gikk galt, for da jeg laget mousse til Saerias Oslobesøk ble den perfekt. Merkelige greier... Kanskje jeg skulle ha vispet hviten enda mer? Houm.

Arkana: Gave? Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 100 sider!!

Og sjokolademousse er jo så vanvittig godt... :wow:

Tusen takk for alle hilsener i boka mi. Det har vært sinnsykt travelt her i det siste, men nå har jeg endelig kommet meg på nett hjemme og jeg har tid til overs så jeg skan sitte litt på :kghjerte:

*blir en stund på 100- siders festen din jeg :perebrus: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig med besøk i boka mi. :D

Lythande: Skal du ikke ha punsj? ;)

Missa deg på MSN. Hadde glemt å sette meg til borte, jeg var på biblioteket og polet... Så da blir det rødvin på meg i kveld. :sikle:

Fighter: Sjokolademousse er det alltid plass til. ;)

Lucia: Så koselig å se deg her igjen. Det var jammen lenge siden! Håper dere ikke er helt utslkitt etter flyttinga, da. ;) Veldig koselig å ha deg her!

Aniola-Fisken: Ta litt ekstra mousse, du. Du er så søt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar gjerne litt punsj også, glemte det. Så bra det blir rødvin på deg i kveld da. Kjøpte rødvin til pappa i bursdagsgave; Faustino I Grand Reserva. Håper han blir glad for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...