Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Finnes det noe som heter høstte? Hvor kjøper du det?

Jeg kjøpte min høstte i Göteborg. En liten tebutikk like ved Lush. Jeg elsker te. Men, jeg laget en te som heter "Lyckliga stunder" istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg lunacia! Ble fristet av prat om scones' date= tror jeg må mekke sammen noen i kveld.

Scones er frokostting. Eller lunsjting. :) Hvis du lager i kveld kan du jo bare svusje dem bittelitt i ovnen i morgen, så får du varme scones til frokost. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berilac kjøpte fikseringssalt til meg på torsdagen så jeg skal farge klær i helgen hadde jeg tenkt. Nå snart skal vi i familiebursdag til hans yngste kusine og jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date= strengt tatt, men jeg synes te er *blæh*. :ler:

Kommer helt ann på teen. Posete, det er blæ, god, ordentlig te er nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fighter: God helg!

Lythande: Helt klart!

Men nå må jeg i butikken.

(Noen nevnte sjokolademousse... Uhm... Hm....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lunacia :-)

Er bare innom for å ønske deg god helg :-)

Her blir det stort sett hjemme alene helg, siden mannen både jobber overtid og har spillejobb i helgen. Men jeg skal kose meg med en bytur for å handle sko og oppskriftsbok og bestille bryllupsbilder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på teen. Posete' date=' det er blæ, god, ordentlig te er nam.[/quote']

Helt enig, det må være ordentlig te. Desverre så er det så mye arbeid at jeg som regel ender opp med en brus istedet... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eir: Mye arbeid? Neida, det er strengt tatt ikke det. :)

MrsL: God helg til deg også! Kos deg masse i helgen, selv om du blir hjemme alene.

Mylian: Det blir sjokolademouss og punsj! Skikkelig nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...