Bokalven Skrevet 8. september 2004 Forfatter #1421 Del Skrevet 8. september 2004 Hei og velkommen Pip og virre! Her i leiligheten lukter det død og pine. Lukta gjør meg kvalm... OG DET ER IKKE NOE JEG FÅR GJORT MED DET! Annet enn kanskje å prøve å tenne røkelse eller noe. En eller annen lager får-i-kål. Slikt skulle vært forbudt når man bor i blokk. Jeg kan reagere ganske sterkt på lukter, og denne gjør meg kvalm og gir meg hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. september 2004 #1422 Del Skrevet 8. september 2004 Lukten av fårikål er ille :-? er glad jeg ikke bor i blokk! men godt er det. Håper hodepinen gir seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2004 Forfatter #1423 Del Skrevet 8. september 2004 Pøh, får-i-kål smaker like vondt som det lukter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. september 2004 #1424 Del Skrevet 8. september 2004 Får-i-kål smaker våt ullgenser - ikke godt. Håper lukta snart blir borte. Savner deg jeg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. september 2004 #1425 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg syns det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virre Skrevet 8. september 2004 #1426 Del Skrevet 8. september 2004 Uff... lukter som sniker seg ut under døra til naboen blir ganske ekle... Jeg syns også fårikål smaker godt, men lukta kan bli litt meget... Her i oppgangen har pensjonstene (vi trakk ned gj.snittsalderen med over 40 år da vi flytta inn ) seibiff/stekt makrell flere ganger i uka HVER... Det lukter heller ikke noe særlig i gangen.. Og de var spente da det flyttet inn noen tamiler for noen uker siden om hvordan det skulle lukte i oppgangen... Fra den leiligheten har ikke jeg kjent matlukt Men røkelse lukter jo også ganske masse da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #1427 Del Skrevet 8. september 2004 Er du en sånn som ikke leser? :o Gå sporenstreks på biblioteket og lån en spennende bok og les! Det er bra for deg! Jeg var en lesehest i mine yngre dager. Nå tror jeg jeg har brukt opp leselysten min dag jeg studerte. Blir så fort hektet av i bøker. Det må skje noe hele tiden når jeg skal lese en bok, og det må ikke være for mye detaljbeskrivelser heller. Har faktisk Hobbittene og Ringenes Herre i bokform. Kom gjennom Hobbittene, men Ringenes Herre klarte jeg ett kapittel av. Men, æ`kke så fali` det. Nå har jeg jo sett filmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. september 2004 #1428 Del Skrevet 8. september 2004 Lesing er gøy! Gi lunacia en er i dag enda gøyere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. september 2004 #1429 Del Skrevet 9. september 2004 God morgen. Er det ikke deilig med litt sol og varme?! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. september 2004 #1430 Del Skrevet 9. september 2004 Hallu! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 9. september 2004 #1431 Del Skrevet 9. september 2004 Dansebelte!? Me not understand :-) , men flink synes jeg du er i alle fall som gjør ferdig et arbeide før du starter på neste. Jeg er ikke så strukturert. Jobber mest og best når jeg er inspirert, og får jeg en ide, må jeg bare gjennomføre uansett om jeg er midt oppi noe annet. Fin torsdag til deg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. september 2004 Forfatter #1432 Del Skrevet 9. september 2004 Eplegrønn: Jeg danser orientalsk dans og skal danse et oppdrag 20. oktober. Til det må jeg ha et litt fancy belte, som jeg nå syr... På dette bildet kan du se en type dansebelte. :dagensrose: I dag er det lang dag på skolen. Har hatt en bolk på 4 timer med litteratur, og nå er snart lunsjpausen over og jeg må ha to timer med dritkjedelig organisasjonsteori. Men, vi skal møte en venninne etter timen, så det er bare å bite tennene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. september 2004 #1433 Del Skrevet 9. september 2004 Du får bite tennene sammen og kose deg etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. september 2004 Forfatter #1434 Del Skrevet 9. september 2004 Sniktitt på Opera 6.0: http://snapshot.opera.com/windows/o760tp1v_7141.exe Må huske og laste ned denne på ett eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. september 2004 Forfatter #1435 Del Skrevet 9. september 2004 Forelesningen i dag skulle holdes på et lite rom, noe som endte med stappfullt rom da vi kom. Forelesningen hadde forøvrig startet fem min før tiden. Siden det ikke var pulter igjen fant L og jeg ut av vi gav det opp, og gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. september 2004 Forfatter #1436 Del Skrevet 9. september 2004 Men røkelse lukter jo også ganske masse da?!? Kommer veldig ann på type... Dessuten, jeg reagerer veldig forskjellig på forskjellige lukter. Røkelse er noe jeg særdeles sjeldent reagerer på. Tørkede blomster, f. eks. lukter kjempegodt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. september 2004 #1437 Del Skrevet 9. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. september 2004 Forfatter #1438 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg var en lesehest i mine yngre dager. Nå tror jeg jeg har brukt opp leselysten min dag jeg studerte. Blir så fort hektet av i bøker. Det må skje noe hele tiden når jeg skal lese en bok, og det må ikke være for mye detaljbeskrivelser heller. Har faktisk Hobbittene og Ringenes Herre i bokform. Kom gjennom Hobbittene, men Ringenes Herre klarte jeg ett kapittel av. Men, æ`kke så fali` det. Nå har jeg jo sett filmene Jeg har også studert masse (er snart ferdig med grad nr. to), men det har definitivt ikke dempet min leselyst. Snarere tvert om! Nå er det enda fler forfattere jeg har blitt kjent med og som jeg vil lese mer av! Nå er det ikke noen Tolkienbok som heter Hobbitene, da, men regner med at du tenker på The Hobbit (Hobbiten på norsk) som handler om Bilbo Baggins. Lord of the Rings storkoste jeg meg med, men det er først uti boka det blir virkelig spennende. Jeg satt nesten å hoppet da jeg leste den! Og filmene... Jo, jeg elsker filmene. Heldigvis er de så fjernt fra bøkene at bøkene kan leve sitt eget liv. Og jeg syntes det var greit at hele sekvensen med Tom Bombadil ikke var med i filmene, selv om jeg elsket den i bøkene... Jeg mener, Tom Bombadil er jo dødskul! Men det var nok en av de veldig mange tingene som måtte kuttes skulle filmene kunne sees... Gudinna vet hvor lange filmene hadde blitt skulle de hatt med absolutt alt. Og at PJ har endret på veldig mye i henhold til bøkene er noe jeg definitivt kan leve med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. september 2004 Forfatter #1439 Del Skrevet 9. september 2004 Lesing er gøy! Gi lunacia en er i dag enda gøyere! Du er så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. september 2004 Forfatter #1440 Del Skrevet 9. september 2004 God morgen. Er det ikke deilig med litt sol og varme?! :-) Jeg hadde definitivt ikke en god morgen. Men, det kan det vanskelig bli når man må stikke hjemmefra i syvtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg