Bokalven Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1401 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg vil ha en sort orkide! Jeg vil ha en sort orkide! Jeg vil ha en sort orkide! Se her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #1402 Del Skrevet 7. september 2004 God ettermiddag! Må bare si at det virker kjempespennende å jobbe på bibliotek. Det kunne jeg godt tenke meg. Hvilken type bøker liker du best? Jeg er mest glad i norsk og nordisk skjønnlitteratur. Kan knapt vente på den nye Saabye Christensen-boka. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1403 Del Skrevet 7. september 2004 Pepita: Jobber på skolen, jeg da. Er veileder i HTML. Hvilke type bøker jeg liker best? Hm... Tja, liker mye forskjellig, jeg. Men min favorittforfatter er Tolkien. Har lest lite norsk/nordisk. Har tidligere studert engelsk (har storfag), og elsker bøker som for eksempel Jane Austens Pride and Prejudice, Sylvia Plaths The Bell Jar, Bram Stokers Dracula og mange fler. Tror ikke jeg har lest noe av Saabye-Christensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 7. september 2004 #1404 Del Skrevet 7. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #1405 Del Skrevet 7. september 2004 Pepita: Jobber på skolen' date=' jeg da. Er veileder i HTML. [/quote'] Men du har da bibliotekutdannelse? Eller tar? Trodde bestemt det, jeg... Hvah? Gå fluksens hen og les "Beatles", "Bly" og alle de andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. september 2004 #1406 Del Skrevet 7. september 2004 Hvah? Gå fluksens hen og les "Beatles", "Bly" og alle de andre! Huff, nei. Lars Saabye-Christensen er gørrkjedelig og Beatles er den desidert verste boken jeg noen gang har lest. Den var pensum på videregående og jeg måtte derfor pine meg gjennom makkverket ufrivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 7. september 2004 #1407 Del Skrevet 7. september 2004 Huff, nei. Lars Saabye-Christensen er gørrkjedelig og Beatles er den desidert verste boken jeg noen gang har lest. Den var pensum på videregående og jeg måtte derfor pine meg gjennom makkverket ufrivillig. Jeg elsker "Beatles" jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #1408 Del Skrevet 7. september 2004 Huff, nei. Lars Saabye-Christensen er gørrkjedelig og Beatles er den desidert verste boken jeg noen gang har lest. Den var pensum på videregående og jeg måtte derfor pine meg gjennom makkverket ufrivillig. Hver sin smak ... men det var da en lang bok å ha til pensum på vgs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. september 2004 #1409 Del Skrevet 7. september 2004 Vel, læreren vår elsket den (og dessuten kunne han vært Saabye-Christensens tvillingbror, så like var de :o). En del av guttene (den er vel mest en guttebok) og et par av jentene likte den godt da, men jeg hadde inntrykk av at de fleste syntes den var slitsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. september 2004 #1410 Del Skrevet 7. september 2004 Hei vennen. Synd med pc'en får håpe det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. september 2004 #1411 Del Skrevet 7. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. september 2004 #1412 Del Skrevet 7. september 2004 Hæ??? Bøker??? Hva er det for no`? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. september 2004 #1413 Del Skrevet 8. september 2004 God morgen vennen. Håper pc'en din snart blir frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. september 2004 #1414 Del Skrevet 8. september 2004 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2004 Forfatter #1415 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg er tredjeårsstudent. Derfor jeg er veileder for andreårsstudentene. Etter jul skal jeg ha nettdesign som et av fagene, gleder meg! Og å lese bøker som ikke er pensum, det har jeg bare ikke tid til! Er nok å gjøre som det er. Og definitivt nok å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2004 Forfatter #1416 Del Skrevet 8. september 2004 Hæ??? Bøker??? Hva er det for no`? :o Er du en sånn som ikke leser? :o Gå sporenstreks på biblioteket og lån en spennende bok og les! Det er bra for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2004 Forfatter #1417 Del Skrevet 8. september 2004 Lythande: PCen min er fortsatt syk. Vet ikke helt hva som skjer enda. Var jo ikke hjemme før sent i går, siden jeg trente til klokka 20.45 (tok to klasser), og var ikke hjemme før klokka var godt over 22.00 (så ikke på klokka, men den var antagelig nærmere 22.30). Sitter nå på sambo sin PC. Skal snart gå og lage frokost og så må jeg lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. september 2004 #1418 Del Skrevet 8. september 2004 Håper pcen kvikkner til fort igjen, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virre Skrevet 8. september 2004 #1419 Del Skrevet 8. september 2004 God morgen! (eller kanskje det er formiddag?) Skulle iallefall bare stikke nesen innom og si hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 8. september 2004 #1420 Del Skrevet 8. september 2004 Hei! Stakk innom for å sjå korleis du hadde det - takk for at du kikka innom hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg