Gjest Fighter Skrevet 6. september 2004 #1381 Del Skrevet 6. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2004 Forfatter #1382 Del Skrevet 6. september 2004 God morgen til Lythande, Mylian, Eplegrønn og Fighter! Hvem er du forelska i da?????? :blunke: Nei, hvem tror du? Min kjære samboer... Er det en ny pute du planlegger å sy eller? Planlegger og planlegger... Har en pute jeg nesten er ferdig med, som jeg bare har lagt bort for en stund. Trenger stoff for å få den ferdig. Får se hvordan de jeg har bestilt blir i forhold til den. Men, det haster ikke, den puta er til meg selv. Tenkte kanskje å sy noen julegaver. Små duker kanskje. Har ikke helt bestemt meg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2004 Forfatter #1383 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg får vel stikke på biblioteket. Har ikke lyst, men jeg MÅ levere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. september 2004 #1384 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg må og på biblioteket. irriterer meg over at de sender purring på purring på en bok jeg har levert for et halvt år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. september 2004 #1385 Del Skrevet 6. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. september 2004 #1386 Del Skrevet 6. september 2004 God ettermiddag, Lunacia :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 6. september 2004 #1387 Del Skrevet 6. september 2004 Takk for psykisk støtte idag - det var utrolig mye til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. september 2004 #1388 Del Skrevet 6. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2004 Forfatter #1389 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg må og på biblioteket. irriterer meg over at de sender purring på purring på en bok jeg har levert for et halvt år siden Har du tatt vare på kvitteringen på at du har levert, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2004 Forfatter #1390 Del Skrevet 6. september 2004 Takk for psykisk støtte idag - det var utrolig mye til hjelp. That's what friends are for! Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. september 2004 Forfatter #1391 Del Skrevet 6. september 2004 til Aniola-Fisken, MrsL og Arkana! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. september 2004 #1392 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg vil ha en sort orkide! Jeg vil ha en sort orkide! Jeg vil ha en sort orkide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 6. september 2004 #1393 Del Skrevet 6. september 2004 Glad i deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #1394 Del Skrevet 7. september 2004 Ønsker deg en fin og produktiv tirsdag! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1395 Del Skrevet 7. september 2004 Nå sitter jeg på jobb. Regner med at det blir ganske travelt etterhvert... I hvert fall om en fem minutters tid eller så. PCen min hjemme er syk. Min kjære sambo skulle se på det siden... Intil videre blir det nok mest skole-PC på meg. Fikk satt inn studielånet jeg fikk i går inn på bankkontoen min i dag. Ellers, passe sur og grinete. Skal bli godt å trene i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. september 2004 #1396 Del Skrevet 7. september 2004 Stakkars PC. :trøste: Det kan sikkert fikses greit. Så bra med penger på konto da, det er godt å ha. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1397 Del Skrevet 7. september 2004 Arkana: Ja, så lenge det varer. Ligger etter med huslån og slikt, så de kommer til å gå fort ut igjen når jeg skal betale i kveld eller i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1398 Del Skrevet 7. september 2004 Det kan ikke være lett å skulle sitte og lære HTML når man faktisk mangler enkelte basiskunskaper innen data. Prøver å forklare så goft jeg kan, og det ser heldigvis ut til at de forstår mer og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. september 2004 #1399 Del Skrevet 7. september 2004 Ja, her forsvinner pengene nesten før de får kommet inn på konto. Jeg eier ikke økonomisk sans, alt gikk til min bror revisoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. september 2004 Forfatter #1400 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har bare hatt ekstremt dårlig råd, jeg. Pga. praksisen i sommer ble det veldig dårlig med sommerjobb, og selv om jeg hadde en del oppsparte penger, ble de borte i det andre ting skulle betales. Gleder meg til å kjøpe kompendier, jeg! Må bare ha cash først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg