Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen til Lythande, Mylian, Eplegrønn og Fighter!

Hvem er du forelska i da?????? :blunke:

:ler: Nei, hvem tror du?

Min kjære samboer... :hjerte:

Er det en ny pute du planlegger å sy eller?

Planlegger og planlegger... Har en pute jeg nesten er ferdig med, som jeg bare har lagt bort for en stund. Trenger stoff for å få den ferdig. Får se hvordan de jeg har bestilt blir i forhold til den. Men, det haster ikke, den puta er til meg selv. Tenkte kanskje å sy noen julegaver. Små duker kanskje. Har ikke helt bestemt meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må og på biblioteket. irriterer meg over at de sender purring på purring på en bok jeg har levert for et halvt år siden :roll:

Har du tatt vare på kvitteringen på at du har levert, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg på jobb. Regner med at det blir ganske travelt etterhvert... I hvert fall om en fem minutters tid eller så.

PCen min hjemme er syk. :grine: Min kjære sambo skulle se på det siden... Intil videre blir det nok mest skole-PC på meg.

Fikk satt inn studielånet jeg fikk i går inn på bankkontoen min i dag. :hoppe:

Ellers, passe sur og grinete. Skal bli godt å trene i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arkana: Ja, så lenge det varer. Ligger etter med huslån og slikt, så de kommer til å gå fort ut igjen når jeg skal betale i kveld eller i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være lett å skulle sitte og lære HTML når man faktisk mangler enkelte basiskunskaper innen data. Prøver å forklare så goft jeg kan, og det ser heldigvis ut til at de forstår mer og mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her forsvinner pengene nesten før de får kommet inn på konto. :roll: Jeg eier ikke økonomisk sans, alt gikk til min bror revisoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt ekstremt dårlig råd, jeg. Pga. praksisen i sommer ble det veldig dårlig med sommerjobb, og selv om jeg hadde en del oppsparte penger, ble de borte i det andre ting skulle betales. Gleder meg til å kjøpe kompendier, jeg! Må bare ha cash først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...