Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skulle jeg farge noen klær sorte. Vi fikk av en fyr beskjed om at istedet for å bruke fikseringssalt kunne vi bruke vanlig salt uten jod. Så, prøvde det. Funket det? Nei. Klærne ble lilla! Jeg elsker lilla, men det var liksom meningen de skulle bli sorte. Kommer til å la t-skjorta være lilla, og så farge resten på nytt - med det fikseringssaltet vi egentlig burde bruke!

Ikke husker jeg hvor jeg la hektene jeg skal bruke til dansebeltet mitt heller. Sose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede sydd på beltet mitt. Har veldig mye igjen. Jeg tror jeg skal kjøpe et sølvbånd å sy øverst på beltet... Men det får jeg ikke gjort i dag (det er jo søndag). :)

Plan for dagen:

-trene

-resepsjonistmøte

-KG-treff! Sjokoladesaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

God morgen lunacia! :-)

Så at du hadde bestilt stoff, ja, og må si du er flink å beherske deg selv.. Jeg bestilte så mye sist, at jeg fikk det i en norgespakke :P (vanligvis kommer det bare i en pose i posten.) Er det en ny pute du planlegger å sy eller? Vurderer om jeg skal smekke ihop en duk med utgangspunkt i papirsøm til bestemor i dag. Skal reise dit på besøk til helgen, og tror det kunne ha vært greit å ha med seg.

Ha en fin mandag du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...