Aelwyn Skrevet 29. august 2004 #1281 Del Skrevet 29. august 2004 Alder:25, snart 26. Yndlingsfilm:Underworld Yndlingsforfatter:Stephen King Bruker du biblioteket?Jupp Katt eller hund?Jatakk, begge deler Hårfarge:Blondine(men akk nå brunette.) Kjønn:Jente Hvorfor leser du dagboka mi?Fordi jeg liker deg, og skrivestilen din! Til dere som aldri sier noe, hvorfor legger dere ikke igjen en kommentar i ny og ne?Jeg sender da en mld i din retning av og til? Hei og hopp! Endelig hjemme igjen etter en lang helg i Oslo. Hadde det kos på Fredag sammen med deg og Lythande! :-) Skulle bare ønske jeg ikke hadde hatt med ungen og vogna, vært litt lettere det. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 29. august 2004 #1282 Del Skrevet 29. august 2004 Absolutt! Neste gang er det vår tur til å invitere dere' date=' selv om det nok er enklere for oss å komme til dere, siden vi kommer i bil. [/quote'] Det er nok sant at det er lettere for dere å komme hit, men nå går jo bussen rett utenfor vinduet deres da. Vil gjerne komme på middag til dere neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. august 2004 #1283 Del Skrevet 29. august 2004 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 30. august 2004 #1284 Del Skrevet 30. august 2004 Håper du føler deg litt bedre i dag vennen. Jeg kan ikke si at jeg gleder meg veldig til å dra ut på Huk i dag med klassen. Det regner og er ekkelt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. august 2004 Forfatter #1285 Del Skrevet 30. august 2004 Er ikke bedre i dag, snarere tvert om. Så, jeg holder senga. Koselig at du ringte meg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 30. august 2004 #1286 Del Skrevet 30. august 2004 Hei hopp min venn! Alder: 34 Yndlingsfilm: Klarer ikke å velge EN! Yndlingsforfatter: Nei Bruker du biblioteket? Ja, det hender faktisk Katt eller hund? Hund Hårfarge: Blondish.... Kjønn: Hunkjønn (hehe) Hvorfor leser du dagboka mi? Fordi jeg er litt nysgjerrig på deg =) Til dere som aldri sier noe, hvorfor legger dere ikke igjen en kommentar i ny og ne? (hopper over - gjelder ikke meg - didumdidum =) Fornøyd?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. august 2004 Forfatter #1287 Del Skrevet 30. august 2004 Klart. Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 30. august 2004 #1288 Del Skrevet 30. august 2004 Den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 30. august 2004 #1289 Del Skrevet 30. august 2004 *det ligger en overraskelse til deg i dagboken min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 30. august 2004 #1290 Del Skrevet 30. august 2004 Så dumt at du ikke er blitt noe bedre. Skulle ønske at jeg kunne ønske deg frisk. Du får holde sengen og drikke te og ta vitaminer så skal du se det hjelper snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2004 #1291 Del Skrevet 30. august 2004 *sender over pledd og en varm kopp kakao til vennen der sør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. august 2004 #1292 Del Skrevet 30. august 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2004 #1293 Del Skrevet 30. august 2004 God bedring! *sender over varme vibber, en kopp kakao og et pledd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. august 2004 Forfatter #1294 Del Skrevet 30. august 2004 Se så fiiiin! Fikk den av Anafugia! Snille Anafugia! Lythande: Seng + te + tv = håp om å bli bedre MrsL: Tusen takk! :D Og takk til Mylian og Fisken også! Sitter og syr på stua, jeg. Nå skal jeg se "Det svakeste ledd" mens jeg syr og så skal jeg lage meg kakao... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. august 2004 Forfatter #1295 Del Skrevet 30. august 2004 Tar meg en pause i syinga for å spise litt mat. Tomatsuppe med pastaskruer og hardkokt egg. Jonas Gardell på svansk TV. Jeg ler og ler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 30. august 2004 #1296 Del Skrevet 30. august 2004 Tomatsuppe og kokt egg er god mat det. kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. august 2004 Forfatter #1297 Del Skrevet 30. august 2004 I dag smakte det ikke noe serlig. Endte med at jeg tømte ut halve bollen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 30. august 2004 #1298 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har også spist tomatsuppe idag, med pennepasta og Berilacs kjøttboller i. Det var godt - er middag til meg i morgen også det. God bedring vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 31. august 2004 #1299 Del Skrevet 31. august 2004 God bedring , sender over litt honningkamfer til deg, det pleier og hjelpe mot alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. august 2004 Forfatter #1300 Del Skrevet 31. august 2004 Takk kjære dere. Sitter på skolen (som veileder). Så langt har nesten alle studente gått pga. dataproblemer. Jeg er visst en av få som har kommet inn med tilgang på allt. Skravler litt med andreklassene. Skremmer dem med den fæle klassifikasjonen de skal gjennom. *humre* Neida. Tipser dem om at de må gjøre øvelsesoppgaver før timen og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg