Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er veibeskrivelse og adresse sendt - beklager at det ble sent, men bedre sent enn aldri og den kom før dere skal være her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stuen. :vinke:

Er stuptrøtt jeg, så jeg tror jeg skal hoppe i senga snart. Har lagt på nytt sengetøy, og det er alltid så herlig å legge seg da. En av livets små gleder.

Ha en flott helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for og se om du sover godt :wink:, og det gjør du ja :ler:

Bra og se forresten at det ikke bare er jeg som synes slanger (reptiler) er flotte dyr :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er kule de, Betty. :)

Og hei til dere andre!

Jeg var i ettårsbursdagsselskap til fadderbarnet mitt. Hun er verdens skjønneste unge! :D Hun var flink og åpnet gaver selv, men papiret og båndet var nok mer spennende enn selve gava. ;)

Hun er skikkelig søt når hun vinker og sier "Hei! Hei!" :ler:

Og så kan hun gå! Hun til og med gikk mot meg helt på egent iniativ, noe som i følge far ikke er veldig vanlig. Kan tro jeg var stolt. :D

Hun klatrer og kravler også... Og i går var bruskassa gjev å klatre opp i. :hoho:

Hun kan spise litt selv også!

Til og med etter at gjestene hadde gått var hun helt propell. Jeg skjønner ikke hvor den ungen tar all energien fra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var nydelig - nesten så man får lyst på eget barn snart. Ikke det at det er veldig aktuelt på et par år ennå. Gleder meg til å se dere etterpå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger er så nydelige!

Så lenge de ikke skriker :ler:

Neida, barn er herlig. Gleder meg til en gang å få et lite barn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generelt totlat uinteressert i barn, men denne ungen er den skjønneste i verden! :D

Gleder meg også til å se dere etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, lunacia! Ville bare stikke innom og gi deg en liten søndagshilsen! :)

(Og litt smekk på fingrene for at du driver og roper i boka mi! Shhh! Men siden det er du så går det bra... :) )

Kos deg på helgens siste fridag! Klem fra Isiselin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter

Alt. I den alderen er gjennom munnen de finner ut av hvordan ting er. Vi prøvde å holde unne tang hun kunne ødelegge, men hun ville smake på sofaen, lua si, en pastillekse. Hun putta til og med fingrene til mannen min i munnen. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen. Da har dere dratt hjem til dere selv. Det var kjempekos å ha dere her til middag. Håper vi kan gjenta det en gang. :klem: Du får :sove: godt og bli frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Neste gang er det vår tur til å invitere dere, selv om det nok er enklere for oss å komme til dere, siden vi kommer i bil. :klem:

Nå skal jeg også sove... Takk for hilsninger, jenter! Setter stor pris på det!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt. I den alderen er gjennom munnen de finner ut av hvordan ting er. Vi prøvde å holde unne tang hun kunne ødelegge' date=' men hun ville smake på sofaen, lua si, en pastillekse. Hun putta til og med fingrene til mannen min i munnen. :o[/quote']

Haha, jeg leste 5 år tidligere i dag... 5 mndr er noe annet, da er jeg med. :ler:

Joda, lillejenta har hatt bl. a. hånda mi i munnen sin, hun. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...