Bokalven Skrevet 28. august 2004 Forfatter #1261 Del Skrevet 28. august 2004 Nå skal jeg bare spise litt, så skal jeg sove. Sambo er hjemme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. august 2004 #1262 Del Skrevet 28. august 2004 Du får ha en god natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. august 2004 #1263 Del Skrevet 28. august 2004 Da er veibeskrivelse og adresse sendt - beklager at det ble sent, men bedre sent enn aldri og den kom før dere skal være her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. august 2004 #1264 Del Skrevet 28. august 2004 God kveld i stuen. Er stuptrøtt jeg, så jeg tror jeg skal hoppe i senga snart. Har lagt på nytt sengetøy, og det er alltid så herlig å legge seg da. En av livets små gleder. Ha en flott helg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. august 2004 #1265 Del Skrevet 28. august 2004 Bare innom for og se om du sover godt , og det gjør du ja Bra og se forresten at det ikke bare er jeg som synes slanger (reptiler) er flotte dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. august 2004 Forfatter #1266 Del Skrevet 29. august 2004 Nei, de er kule de, Betty. Og hei til dere andre! Jeg var i ettårsbursdagsselskap til fadderbarnet mitt. Hun er verdens skjønneste unge! :D Hun var flink og åpnet gaver selv, men papiret og båndet var nok mer spennende enn selve gava. Hun er skikkelig søt når hun vinker og sier "Hei! Hei!" Og så kan hun gå! Hun til og med gikk mot meg helt på egent iniativ, noe som i følge far ikke er veldig vanlig. Kan tro jeg var stolt. :D Hun klatrer og kravler også... Og i går var bruskassa gjev å klatre opp i. Hun kan spise litt selv også! Til og med etter at gjestene hadde gått var hun helt propell. Jeg skjønner ikke hvor den ungen tar all energien fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. august 2004 #1267 Del Skrevet 29. august 2004 Så skjønn da! Utrolig hvor mye energi de har ja. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 29. august 2004 #1268 Del Skrevet 29. august 2004 Hun var da bare vakker................. Nå fikk jeg nesten lyst på en liten en til .............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 29. august 2004 #1269 Del Skrevet 29. august 2004 Hun var nydelig - nesten så man får lyst på eget barn snart. Ikke det at det er veldig aktuelt på et par år ennå. Gleder meg til å se dere etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. august 2004 #1270 Del Skrevet 29. august 2004 Unger er så nydelige! Så lenge de ikke skriker Neida, barn er herlig. Gleder meg til en gang å få et lite barn selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. august 2004 Forfatter #1271 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg er generelt totlat uinteressert i barn, men denne ungen er den skjønneste i verden! :D Gleder meg også til å se dere etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 29. august 2004 #1272 Del Skrevet 29. august 2004 Hei på deg, lunacia! Ville bare stikke innom og gi deg en liten søndagshilsen! (Og litt smekk på fingrene for at du driver og roper i boka mi! Shhh! Men siden det er du så går det bra... ) Kos deg på helgens siste fridag! Klem fra Isiselin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. august 2004 #1273 Del Skrevet 29. august 2004 Nydelig unge. Vi hadde besøk av fadderbarnet til mannen min i går. Hun er 5 mnd og skulle smake på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. august 2004 Forfatter #1274 Del Skrevet 29. august 2004 Alt? Absolutt alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. august 2004 #1275 Del Skrevet 29. august 2004 Alt. I den alderen er gjennom munnen de finner ut av hvordan ting er. Vi prøvde å holde unne tang hun kunne ødelegge, men hun ville smake på sofaen, lua si, en pastillekse. Hun putta til og med fingrene til mannen min i munnen. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. august 2004 #1276 Del Skrevet 29. august 2004 Nydelig unge :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. august 2004 #1277 Del Skrevet 29. august 2004 Så nydelig unge. har nesten lyst på en selv! men det må nok bli en stund til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 29. august 2004 #1278 Del Skrevet 29. august 2004 Hei vennen. Da har dere dratt hjem til dere selv. Det var kjempekos å ha dere her til middag. Håper vi kan gjenta det en gang. Du får godt og bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. august 2004 Forfatter #1279 Del Skrevet 29. august 2004 Absolutt! Neste gang er det vår tur til å invitere dere, selv om det nok er enklere for oss å komme til dere, siden vi kommer i bil. Nå skal jeg også sove... Takk for hilsninger, jenter! Setter stor pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. august 2004 Forfatter #1280 Del Skrevet 29. august 2004 Alt. I den alderen er gjennom munnen de finner ut av hvordan ting er. Vi prøvde å holde unne tang hun kunne ødelegge' date=' men hun ville smake på sofaen, lua si, en pastillekse. Hun putta til og med fingrene til mannen min i munnen. :o[/quote'] Haha, jeg leste 5 år tidligere i dag... 5 mndr er noe annet, da er jeg med. Joda, lillejenta har hatt bl. a. hånda mi i munnen sin, hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg