Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du Lunacia, p åde magedanskursene, hvor gamle er de som er med?

Vurderer det nemlig..

Hm... Tja... Fra... Vet ikke hvor gamle de yngste er, men de eldste er sikkert 60-70 år gamle. :) Det er det som er så fint! Det er alle aldersgrupper! Kurs starter denne uka! Anbefaler deg å ringe Siri Ydstie og enten få mer info eller melde deg på. Du kan sikkert ringe henne NÅ på mobilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det - du kan evt låne min når Halloween/Samhain er over for i år.

Jammen, da er det jo litt sent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kyllingen i yoghurtsaus

Oppfunnet av meg. :)

(2 pers)

2 kyllingfileter

1 stor boks yoghurt (naturell)

Sitron

Hvitløk

Gurkemeie

Chilipulver

Koriander

Kanel

Kardemomme

Ingefærpulver

Karri

Skjær kyllingen i biter. Lag marinade av ca halve boksen med yoghurt, litt sitron og krydderene, etter smak. Bland godt og legg kyllingbitene oppi, og la den stå natta over.

Legg kyllingen i en smurt ildfast form, og prøv å la det ligge igjen så mye av marinaden som mulig i bollen. Sett forma inn i forvarmet ovn, 225 grader C, og la den steke i 45 min.

Bland resten av marinaden med resten av yoghurten rett før kyllingen er ferdig. Varm opp, men ikke la den koke (da skiller den seg). Når den er varm og forma er ute av ovnen, heller du sausen over i forma, og blander.

Serveres med ris og salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt informasjonsmøte i dag. Ikke veldig spennende, egentlig. Snart skal vi ha forelesning i BoS. Har egentlig ikke veldig lyst, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...