Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Som Fighter sa så ligger ikke Jar innenfor Oslo sonen, men jeg hadde tenkt at vi skulle ta bussen ellers må vi gå et stykke. Og jeg er lat i denne varmen så det orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som Fighter sa så ligger ikke Jar innenfor Oslo sonen' date=' men jeg hadde tenkt at vi skulle ta bussen ellers må vi gå et stykke. Og jeg er lat i denne varmen så det orker jeg ikke.[/quote']

Så, trenger busspenger, da...

Må sjekke kontoen min og se hva jeg har der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt e-mail til lånekassa...

Til den det måtte angå,

Jeg har flere venner som har søkt lån og stipend etter meg og som allerede har fått det innvilget. Jeg søkte via web, og har fortsatt ikke fått det innvilget, selv om jeg skulle tro søknaden var rett frem og enkel, siden jeg ikke er forsinket eller noe som helst.

Det begynner å bli litt krise for meg, siden vi ikke fikk jobbet noe i juni pga. praksis i forbindelse med utdanningen, og lønna for det jeg jobbet i juli kommer ikke før i slutten av måneden. Jeg er for tiden blakk, og hadde regnet med å få lån og stipend til studiestart. Derfor føles det veldig desperat og irriterende når venner som har søkt lenge etter meg allerede har fått innvilget sine søknader, mens jeg ikke har fått det.

Er det noen grunn til at jeg ikke har fått min innvilget når andre har det?

Har prøvd å ringe kundetelefonen utallige ganger, men køen blir brutt hver gang ved at jeg kastes ut, av ukjent grunn.

Med vennlig hilsen,

[mitt navn]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har store planer om å dra til Dublin 7.-10. oktober... Nå trenger jeg bare penger og billetter jeg har råd til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) Hei igjen og mange taklk for hilsener i min dagbok.

Tenkte det var på tide med en liten hilsen i din.

Ser du har tenkt deg ut å reise, du må bare henge i å spare så blir det nok ei rå. Det er jo så kjekt å reise litt innimellom, jeg reiser til Stavanger i morra og har spara masse, så her skal det shoppes :P

Ha en super duper ultra hyper flott dag. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg her, Nordlys! Ja, jeg elsker å reise. Har nettopp vært på Malta, skal til Helsinki i september, og altså Dublin i oktober. Hvis jeg da kutter ut turene til Sverige, blir det til sammen minst 5 turer utenlands i år. :D

Lythande: Gleder meg også! Masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...