Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom med en sommervarm klem til Lunacia :-)

Her går det i massevis av is hver dag og jeg sitter i skyggen etter en lang dag på jobb i solen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin avatar du har fått deg :D

Takk. En del av meg mens jeg danser. Armene er strukket opp, da ser jeg litt slankere ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke overdrive i varmen vennen, passe godt på deg selv nå som du ikke er helt frisk. :klem:

Ingen fare. Har masse rydding igjen. Det tar liksom aldri slutt. Får ta litt i morgen også. Er jeg frisk i morgen tar jeg mye, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otilie

Hei hei :vinke:

Tok meg en tur innom hulen din,jeg :D

Enig med Mylian,fin avatar du har!

Håper du har en fin kveld!

Klem fra Otilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrsL: :klem: Har spist is i dag... Har egentlig litt vondt i magen. Burde begrense meg til samme mengde som én kule når jeg spiser is.

Saeria: Go'jenta. :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart lalletid her.

Fikk vite at jeg ikke skulle vaske Rimi i morgen, som jeg har gjort de siste 7 dagene butikken har hatt åpent. Jeg skal vaske en annen. Ja,ja. Samma hvilken butikk det er, bare jeg får penga mine. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Hei hei, jenter!

Saeria: Ja, kjekt med penger. Spesielt nå som du skal hit på besøk!

Har ryddet en del og sånn i dag. Jeg ligger veldig etter skjemaet, og leiligheten skriker etter rydding og vasking. Men det er jo litt begrenset hva jeg orker, siden jeg fortsatt er innmari forkjøla. Er på dag fire med å være syk, liker det ikke.

Nå skal jeg snart gå på butikken. Trenger vaskepulver, bl. a. Har ikke så mye penger at det gjør noe, men får bruke litt av det jeg fortsatt har.

Lythande: Ligger Jar innenfor Oslo-sona eller trenger jeg ekstrabillett når jeg skal til deg i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fighter

Jar, er ikke Oslo. Du trenger nok en ekstra billet. På t-banen står Jar oppført på en egen knapp, så det er nok en egen billet. Sikkert bare en sone eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...