Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Joda, jeg snakket jo om det. Men jeg visste ikke at du hadde lyst på før etter jeg åpna kjeften. :ler:

Kos deg i dag da, vennen. I dag (ettermiddag) skal mannen prioriteres. Vi har ikke prioritert hverandre på flere uker, og det er litt synd. :(

Derfor skal vi prøve å kose oss i dag. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere, Saeria!

Takk for isen, Lythande! :D

Aniola-Fisken: Ikke sant? Men nå er butikken oppe, så nå kan du gå og kjøpe deg is. Hvis du har penger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok klare det. :)

Skal bli kos å ha mannen min i fred for alle kompisene som hele tiden skal mase på han. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solkremen her i huset har faktor 30. :) Høy solfaktor og skygge' date=' ja takk![/quote']

:Nikke: har riktignok ikke solfaktor 30, men høy faktor og skygge til meg også ja takk. Trives ikke når det er så varmt jeg, gleder meg til høsten faktisk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen gjør meg egentlig ikke så mye. Liker sol og sommer. Men liker ikke å bli solbrent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen gjør meg egentlig ikke så mye. Liker sol og sommer. Men liker ikke å bli solbrent!

Solbrent liker ikke jeg heller å bli, men blir det som regel uansett hvilken faktor jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lythande: Ikke gøy. :(

Nå har jeg vasket gulvet på kjøkkenet, ryddet og vasket gangen og tatt trappevasken. Ble helt utkjørt, jeg! Merker at jeg ikke er frisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...