Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #901 Del Skrevet 29. juli 2004 Ja. Mere matgreier skal ordnes, men det er den lette delen. Ingen som man trenger ringe til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #902 Del Skrevet 29. juli 2004 Har kommet i gang med pakkinga, og har til og med sittet ute på balkongen og lest. Føler meg litt tommelomsk, siden vi har sola hele ettermiddagen. Trengte å komme inn litt. Og, Saeria kommer på besøk! 20. august kommer hun, og drar 22. august! Gleder meg som en unga til julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juli 2004 #903 Del Skrevet 29. juli 2004 Har kommet i gang med pakkinga, og har til og med sittet ute på balkongen og lest. Føler meg litt tommelomsk, siden vi har sola hele ettermiddagen. Trengte å komme inn litt. Og, Saeria kommer på besøk! 20. august kommer hun, og drar 22. august! Gleder meg som en unga til julaften! Ja jeg SKAL komme. For di jeg MÅ, fordi jeg har LYST! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #904 Del Skrevet 29. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 29. juli 2004 #905 Del Skrevet 29. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. juli 2004 #906 Del Skrevet 29. juli 2004 Å, så koselig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. juli 2004 #907 Del Skrevet 29. juli 2004 Var det i morgen du drar på ferie? Du får ha god tur! *ferieklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #908 Del Skrevet 29. juli 2004 I morgen, ja. Drar hjemmefra i nitiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #909 Del Skrevet 29. juli 2004 Tina med Mat på NRK i kveld. Der laget hun noe hun kallte "potatisbullar" som så kjempegodt ut! Potetkaker med morkler ca 4 pors. 300 g kokte poteter 1 egg evt. ½ ss mel 1 finhakket løk 1 boks morkler ½ ss fersk rosmarin salt og pepper 3 dl strøbrød (smuler) brunet smør Press potetene og bland med egget. Fres løken, morklone og rosmarinen i litt smør og olje. Rør det så inn i potetrøren. Tilsett litt mel litt mer mel hvis deigen ikke er fast nok. Salte og pepre etter smak. La røren svelle litt, og lag så kaker med hendene. Rull demi smuler og stek dem gyllenbrune i smør og olje på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #910 Del Skrevet 29. juli 2004 I april i fjor hadde NRKs tvprogram FBI en sak om kopisperre på CDer. FBI, forbrukermyndighetene og plateselskapene har fått en rekke henvendelser fra folk som misliker kopisperrer på CD-ene. Mange har også problemer med å få spilt musikken på CD- og DVD-spillere samt på sine egne datamaskiner. Hele saken: http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/2661271.html I dagens utgave av Aftenposten kan man lese følgende: Stadig flere musikkplater får kopisperre. Nils Erik Woldseth fikk stereoanlegget sitt ødelagt av en plate med slik sperre. Hele saken: http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/art...ticle837685.ece Jeg synes det er horribelt at selskaper kaller disse platene CDer, noe de strengt tatt ikke er, for ikke å snakke om at de ikke tar sine kunder mer seriøst! Selv styrer jeg bevisst unna slike plater. Har også postet dette under "Aktuelle saker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. juli 2004 #911 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg tenkte automatisk på deg da jeg så denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 29. juli 2004 #912 Del Skrevet 29. juli 2004 Før jeg glemmer det så må jeg få ønske deg en riktig god tur til Malta. Du kommer til å bli savnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. juli 2004 #913 Del Skrevet 29. juli 2004 God tur til Malta vennen. Kom snart igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 29. juli 2004 #914 Del Skrevet 29. juli 2004 God ferie og god tur , kos deg masse på Malta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. juli 2004 #915 Del Skrevet 30. juli 2004 Kos deg og slapp ordentlig av! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #916 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg tenkte automatisk på deg da jeg så denne. Parfymetingel. Hehe. Jeg bruker ikke så mye parfyme, jeg. Har en slik naturlig parfymelotion tingel, lukter lavendel. Reagerer lett på syntetiske lukter. :/ Lythande: Takk, vennen! Kribler i magen! :D Betty: Takk, takk! Deilig med ferie. Selv om jeg liker å jobbe også. Aniola-Fisken: Det skal jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #917 Del Skrevet 30. juli 2004 Men da skal jeg spise litt og smøre matpakke til flyet (flymat suger). Dere får ha en fin uke, og så sees vi om en ukes tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 30. juli 2004 #918 Del Skrevet 30. juli 2004 God tur til Malta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. juli 2004 #919 Del Skrevet 30. juli 2004 God ferie! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. juli 2004 #920 Del Skrevet 30. juli 2004 God tur! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg