Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei, Lythande! :klem:

Må innrømme jeg blir SUR når telefonen kimer i ett og det er tusen ting å gjøre, og så står enkelte å skravler... Greit nok når det er stille, men... Grrr... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig i bølger, men i tolvtiden er det alltid mye å gjøre. Nå er det ganske rolig her, og det er deilig. Har fått jobbet masse med utstillingen min i dag, og har sammen med ei anna jobbet med en oversettelse.

Jeg digger å jobbe i bibliotek! Jobben er så utrolig varierende - ikke én dag er lik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Bare innom med en sånn, før jeg handler.

Gjett om jeg er trøtt i beina. Det "brenner" under føttene mine. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ei venninne på besøk. Går og vasker opp risten til grillen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde man hatt besøk. Ble litt rødvin og noe mat og en hel masse skravling! Nå sitter jeg og ser på film, har lånt Return of the King på jobben. Skal først se litt ekstramateriale, men er nødt til å sette i gang med filmen snart, skal jeg bli ferdig med den i kveld. Må levere den i morgen... Har en film til, men får levere den siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :vinke: Idag håper jeg å få ferdig skjørtet, såfremt symaskinen er snill mot meg da.

Skjønner det at du er på msn, kan du sende meg mailadressen du bruker der så kan vi prates der også?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lompa

Hei,hei! Ramler innom for å sjekke hvordan ståa er her. har du valgt kjole? Når er det igjen dagen deres er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...