Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Hallo, hallo, jenter!

(Jeg tror ikke dere er ordentlige gotikere, jeg, for dere skriver det på wannabe-måten. :-P ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo, hallo, jenter!

(Jeg tror ikke dere er ordentlige gotikere, jeg, for dere skriver det på wannabe-måten. :-P ;))

Jeg æ`kke gother :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo, jenter!

Eller den engelske måten :tunge1:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, jeg er gotiker. :-P Men nå var det Lythande og GreenSky jeg hentydet til, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller den engelske måten :tunge1:;)

Nei, for da heter det kun goth, ikke gother.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller' date=' jeg er gotiker. :-P Men nå var det Lythande og GreenSky jeg hentydet til, da. ;)[/quote']

OK

*tusler hjem til meg selv jeg da*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pssst!

:D

Selv definerer jeg meg selv som goth. Jeg ser ikke ut som en standard goth, men føler meg som en. For meg er det den indre følelsen som gjelder..sikkert litt klønete sagt. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hva du mener, for meg er det også følelsen det går på (selvom jeg kler meg hovedsaklig i svart, elsker fløyel, silke og slikt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

:D

Selv definerer jeg meg selv som goth. Jeg ser ikke ut som en standard goth, men føler meg som en. For meg er det den indre følelsen som gjelder..sikkert litt klønete sagt. :oops:

Du er helt soleklart en goth. Ingen tvil. Synes foresten det var litt vanskelig å forklare gjest hva en goth er, det er jo mest "følelsen". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mange som tror man er goth bare man kler seg i svart og er depressiv, men det er ikke det som er goth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lunacia.

Kaster meg inn mellom goth`ene og ønsker deg en herlig dag videre :ler:

Tusen takk for alle hyggelige hilsner i boken min :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, du trenger ikke gå, da, selv om vi andre mobber hverandre sånn i all venskaplighet. ;):klem: Se her, spis litt fudge...

*setter frem en stoooor bolle full av vanilje- og sjokoladefudge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mange som tror man er goth bare man kler seg i svart og er depressiv' date=' men det er ikke det som er goth.[/quote']

Nei, ikke sant? Jeg mener, jovisst har jeg hatt mine tyngre perioder, men jeg kan være skikkelig "happy happy joy joy" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stikker innom Betty. :) Jo, prøver å holde meg oppdatert når det gjelder gravingen i hagen din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...