Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

:trøste:

Bare gi meg et referat fra turen, så skal jeg klare meg. :wink: JEg jobber mot et mål, fordi mannen er verdt det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vi ikke bestemt enda, bare så vidt snakket om. Det ligger tross alt 3 år fram i tid. Vi trives godt i denne bydelen da, men prisene er høye. Jeg vet jo ikke hva jeg kommer til å tjene når jeg er ferdig utdannet, så det er vanskelig å si hva vi har råd til. Men vi eier jo den leiligheten vi bor i nå, så vi får flere hundretusen i egenkapital når denne selges, så det er bra. Det nye stedet må være ganske stort, plass til barn, og så må det ha hage eller i det minste ligge slik at det er utgang rett ut fra vår leilighet slik at katten kan få gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Jepp. :)

Hvordan kjenner jeg igjen dere?

Enkelt! Gother-jente. Og det er Lythande også, tror jeg. Med mindre det tilfeldigvis skal være gothertreff ved tigeren, går det nok bra. :-) Gleder meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, takk, Betty!

Vi har grillet! *mett*

Nå skal jeg ta meg et bad, og så se 24 sammen med sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får ta flere turer. En når Searia kommer på besøk også. :)

GreenSky: Latex, hudlim og sminke. Tar ganske lang tid å ta dem på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men gøy er det!

Nå skal jeg gå og kose litt med sambo, og så skal vi se Angel på tv etterhvert. Begynner ny sesong i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt! Gother-jente. Og det er Lythande også, tror jeg. Med mindre det tilfeldigvis skal være gothertreff ved tigeren, går det nok bra. :-) Gleder meg! :klem:

Det stemmer det at jeg er en gotherjente. Hadde vært moro med gothertreff ved tiger'n :ler: Vi ses på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...