Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Siden vi må opp heeelt til Trondheimsveien, hva med Tigeren ved Oslo S, og så kan vi ta trikken sammen derfra?

Er GreenSky med? Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigeren ved Oslo S høres ut som en god ide. Når da???? Mener å huske at Mitt Skattkammer stenger kl 1400 på lørdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Er det ikke veldig dyrt der? Flotte, dyre kjoler? :klø:

Ikke noe for meg, men sikkert dødsstilig på deg. Jeg hadde bare sett komisk ut i slikt. Jeg er minimalist at heart, og det gjelder også på klesfronten.

I dag er formen shabby; en hel flaske hvitvin, og øl, gin&tonic og gin fizz merkes på en liten jentekropp. Sambo forsøkte å hjelpe ved å hente vann til meg, men det hjalp bare midlertidig. Og så våknet vi kl 0900 av boring i betongveggen IGJEN! hater å bo i blokk, men gleder meg til å selge dyrt videre... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Klarer du å komme deg dit til kl 10.30 eller 11?

Jeg kan klare å være der til kl 1100, bussene inn til by'n går kun en gang i timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er redd jeg er nesten helt blakk... Ingen inntekt denne måneden, får ikke penger før midten av august. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig dyrt der? Flotte, dyre kjoler? :klø:

Jo, svinedyre. Skal bare se. Ikke kjøpe noe, det har jeg ikke penger til. Men, elsker å kikke... :)

Ikke noe for meg, men sikkert dødsstilig på deg. Jeg hadde bare sett komisk ut i slikt. Jeg er minimalist at heart, og det gjelder også på klesfronten.

Jeg er helt motsatt. Liker ikke minimalisme noe serlig, synes det virker kaldt og upersonlig. Elsker smykker og fløyel og mørke stoffer... :D

I dag er formen shabby; en hel flaske hvitvin, og øl, gin&tonic og gin fizz merkes på en liten jentekropp. Sambo forsøkte å hjelpe ved å hente vann til meg, men det hjalp bare midlertidig. Og så våknet vi kl 0900 av boring i betongveggen IGJEN! hater å bo i blokk, men gleder meg til å selge dyrt videre... :sjarmor:

Jeg trives godt i blokk, men det hender seg vi har boring også. Ikke så ofte, heldigvis, bare 5 etg. med leiligheter. Og så har vi balkong. Med ettermiddagssola fra to-tre til den går ned. Superdeilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ses vi på lørdag. Gleder meg. Har sett bildene av deg og regner med at det ikke er så vanskelig å kjenne deg eller meg igjen. Du kan se bilde av meg på siden min;

http://www.home.no/lythande/Meg.html

(har lengre hår nå, det ble tatt for 2 år siden.)

Ellers regner jeg med at jeg går kledd i sort - som vanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen lunacia! :vinke:

Trives ikke så verst i blokk jeg heller, men det er bare gamle damer her så det er stille og ordentlig. Eneste minus er at det er en barnehage rett ved siden av og det er mye bråk for en som sitter hjemme og studerer. Jeg gleder meg fælt til vi skal flytte, bare jeg blir ferdig med studiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at Mitt Skattekammer ligger i Tr.heimsveien. Det er på Gr.Løkka det' date= eller?

Nope. Ikke så innmari langt unna, kanskje, men det ligger opp Trondheimsveien mot Carl Berners plass. Jeg vet godt hvor det er, har vært der før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trives ikke så verst i blokk jeg heller' date= men det er bare gamle damer her så det er stille og ordentlig. Eneste minus er at det er en barnehage rett ved siden av og det er mye bråk for en som sitter hjemme og studerer. Jeg gleder meg fælt til vi skal flytte, bare jeg blir ferdig med studiene.

Hvor skal dere flytte da? Vi blir nok her noen år til, tenker, jeg. Trives. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...