Bokalven Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #481 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå er jeg på jobb... Står i skranken. Burde konse om det, for selv om det er lite folk, har jeg ting å gjøre... Fikk lasten med bøker i stad, og må sortere såkalte "faxebøker" (selv om ting stort sett går på e-mail nå). Takk, MrsL! Ferie kan være deilig nok, det... Lese gode bøker, dille foran dataen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juli 2004 #482 Del Skrevet 14. juli 2004 God morgen lunacia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. juli 2004 #483 Del Skrevet 14. juli 2004 God morgen ehhhhh formiddag Lunacia. God bedring med forkjølelsen din. Du er ikke den eneste som ikke er i form i dag, det er dessverre sånn når været er som det er. Det er altfor lett å bli syk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #484 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg har også lett for å bli syk, men har funnet ut at urter er en fin ting. Føler meg mye bedre allerede. C-vitaminer og min egenbryggede urtete bruker å gjøre susen. Får ta en stor dose når jeg kommer hjem fra jobb (jobber til 16.30), så får man håpe det er nok til å gjøre meg frisk og rask igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. juli 2004 #485 Del Skrevet 14. juli 2004 Får håpe det hjelper ja, selv sverger jeg til peppermynte te. Det både renser opp i tette neser og beroliger urolige mager. Det er et must om vinteren og ser ut til å være det i sommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #486 Del Skrevet 14. juli 2004 Min te består av salvie, peppermynte og hylleblomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. juli 2004 #487 Del Skrevet 14. juli 2004 Salvie og hylleblomst, jaha. Hva slags egenskaper har de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #488 Del Skrevet 14. juli 2004 Salvie er veldig bra mot tett nese, og hylleblomst er veldig bra mot forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. juli 2004 #489 Del Skrevet 14. juli 2004 *notere det bak øret* dette skal jeg huske - går jo konstant med tett nese (arv - overaktive slimhinner og tåler ikke noen form for nesespray). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #490 Del Skrevet 14. juli 2004 Nesespray prøver jeg også å unngå, så godt det lar seg gjøre. Det er jo uansett ike bra for nesa i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. juli 2004 #491 Del Skrevet 14. juli 2004 Det er sant, men når man er døforkjøla og ikke klarer å puste så hadde vært greit med muligheten. Var rimelig desperat under eksamen, da ble jeg så utrolig tett at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Så Berilac kjøpte barnenesesprayen til meg slik at jeg skulle få puste, men jeg hadde glemt hvor vondt det var. Det sve noe så utrolig at jeg fant ut at det var bedre å ikke få puste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #492 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå er det snart lunsj. Gleder meg, for magen rumler. Må over på senterest for å finne noe mat... Etter det blir jeg borte fra KG til jeg er hjemme igjen. Mulig jeg ikke er på igjen før i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juli 2004 #493 Del Skrevet 14. juli 2004 Nesespray er ikke bra nei. :fy: Vet om flere som har blitt avhengig av det, nesa føles tett så de sprayer mer og så er det sprayen som gjør den tett. Rå hvitløk er bra. Det redder meg når jeg er forkjølet. Pleier å lage en liten salat, raspet gulrot, hakket hvitløk, hakket persille og en vanlig vinaigrette. Veldig godt, og veldig bra for kroppen. Typisk å være forkjølet under eksamen ja. Husker godt den gangen jeg var det. Heeeeelt stille i salen, annet enn min snufs, host, snytelyder og hva verre er. :-? Men jeg fikk god karakter da, utrolig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. juli 2004 #494 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg drar inn til by'n nå, og er nok ikke tilbake før i morgen. Skal spille rpg i kveld etter å ha gjort noen ærender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #495 Del Skrevet 14. juli 2004 Huff, det var kjedelig, Lythande. Og å være desp på grunn av tett nese, joda, vet alt om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. juli 2004 #496 Del Skrevet 14. juli 2004 Nesespray er ikke bra nei. :fy: Vet om flere som har blitt avhengig av det, nesa føles tett så de sprayer mer og så er det sprayen som gjør den tett. Rå hvitløk er bra. Det redder meg når jeg er forkjølet. Pleier å lage en liten salat, raspet gulrot, hakket hvitløk, hakket persille og en vanlig vinaigrette. Veldig godt, og veldig bra for kroppen. Typisk å være forkjølet under eksamen ja. Husker godt den gangen jeg var det. Heeeeelt stille i salen, annet enn min snufs, host, snytelyder og hva verre er. :-? Men jeg fikk god karakter da, utrolig nok. Jeg var helt ødelagt under den siste eksamnen, men det var den jeg fikk best karakter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juli 2004 #497 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg var helt ødelagt under den siste eksamnen, men det var den jeg fikk best karakter på Utrolig hvor flaks man kan ha noen ganger! Jeg husker en annen eksamen jeg var forkjølet på, og hadde glemt å ta med papirlommetørklær. :o Og jeg mitt nek tenkte ikke på å gå på toalettet og ta med dopapir. Det var bare en tre timers eksamen, men jeg vil ikke snakke om hvordan genserermet mitt så ut etterpå. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. juli 2004 #498 Del Skrevet 14. juli 2004 Utrolig hvor flaks man kan ha noen ganger! Jeg husker en annen eksamen jeg var forkjølet på, og hadde glemt å ta med papirlommetørklær. :o Og jeg mitt nek tenkte ikke på å gå på toalettet og ta med dopapir. Det var bare en tre timers eksamen, men jeg vil ikke snakke om hvordan genserermet mitt så ut etterpå. :-? enkelte ganger så funker ikke hjernen slik den skal - og det skjer gjerne under eksamen. Jeg røyker ikke, kun på fest og da er det snakk om en i halvåret. Under siste eksamen så måtte jeg ha røyk!!!!! Den dagen gikk det 3 stk på rappen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2004 #499 Del Skrevet 14. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juli 2004 #500 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei,der! Bare titter innom for å se hvordan du har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg