Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Der var du tilbake igjen, ja :-)

Jeg trodde det regnet hos oss i dag, fordi det var vått da jeg tittet ut verandadøra. Men på den andre siden av blokka var det tørt, så jeg endte opp med å gå til jobb, enda jeg måtte sjekke bussruter på nett, og sitte og vente i nesten en halvtime på bussen... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky
Alt av Starhawk og Witch Crafting av Phyllis W. Curott. Ellers kommer det ann på hvilken retning du tilhører/ev. om du er eklektisk. Og hva du generelt er ute etter.

Eh, jeg vet neimen ikke. Er bare intr. i slikt, og har en nifs evne til å få ønsker til å gå i oppfyllelse. På godt og vondt, liksom. Hva er eklektisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke åpningstidene, men det hadde vært gøy å ta en tur dit igjen. Det er nesten alltid bedre å gå sammen med noen enn alene.

Lyst til å være med en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh' date= jeg vet neimen ikke. Er bare intr. i slikt, og har en nifs evne til å få ønsker til å gå i oppfyllelse. På godt og vondt, liksom. Hva er eklektisk?

Eklektisk betyr at man "plukker" fra forskjellige retninger og sånn...

Ordboka sier:

Og som "ordtaket" sier: Be carefull of what you wish for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' :hopperavgledesmiley: det vil jeg veldig gjerne.[/quote']

Hurra! Du, GreenSky og keg... Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det regnet hos oss i dag' date=' fordi det var vått da jeg tittet ut verandadøra. Men på den andre siden av blokka var det tørt, så jeg endte opp med å gå til jobb, enda jeg måtte sjekke bussruter på nett, og sitte og vente i nesten en halvtime på bussen... :oops:[/quote']

Og den kom ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk... "Desverre, Mozilla virker ikke hos oss. Den bare kræsjer maskina." sa jeg til "kunden". "Jammen, jeg kan ikke bruke Opera, den viser en annen skrift!" svarer hun. Hvorpå jeg svarer at skrifttype ikke burde spille noen rolle. (Dessueten, hadde vel antagelig ikke funket i Mozilla heller...) Ja, ja...

Greiere med folk som siste mann. Høflig, hyggelig og veldig klar på hvilken bok han var ute etter (og som jeg fikset på null komme swisj).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må straks stikke. Lunsj og bokoppsett og sånn... Så får jeg heller komme tilbake hit på KG etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Jobber du i bokhandel lunacia? Eller bibliotek?

Bibliotek. Jeg er bibliotekar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...