Gå til innhold

Drikker dere kaffe?


Snuppsi

Anbefalte innlegg

Gjest Violently Happy

Er "kaffeholiker". Kaffe, kaffe, kaffe. Svart kaffe. Svart kaffe med melk. Svart kaffe med sukker og melk. Svart kaffe med sjokoladepulver og melk. Iskaffe. White Mocca. Mocca. Bicerin. Biedermeier. Café au lait. Café Créme. Café Liégois. Caffé con Panna. Kavhe. Marocchino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i kaffe. Drikker svart kaffe hver dag, og drikker også espresso innimellom. På kaffebarer pleier jeg å bestille Caffe Mocca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare tålt kaffe så :sjenert:

Går med en lattè i ny og ne, men ellers er ikke magen enig desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri smakt kaffe i hele mitt liv. Er 22 år. Har liksom aldri skjønt vitsen, og så lukter det jo egentlig ikke noe godt. Pluss at tennene kan bli misfarget. Liker bedre kakao eller te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg er kaffeelsker :)

Drikker traktekaffe til vanlig, uten melk og sukker. På kafe ol drikker jeg gjerne en latte med sirup.

Kan ikke fordra kaffe mocca. Det er litt merkelig ettersom jeg er like glad i sjokolade som kaffe.

Jeg trenger forøvrig ikke mat til kaffe, ikke noe søtt, og kan fint drikke kaffe til sent på kveld. Gjør mitt beste for å kun drikke det første halvdel av dagen min likevel. Blir også sur i magen av for mye, så begrenser meg oftest til 2 kopper om dagen hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Nei! Kaffe smakar py! Har aldri drukke ein kopp kaffe i mitt liv, avskyr smaken. Te er mi greie, helst Lipton Earl Grey. :-)

Og jeg for min del kan ikke fordra te à la den typen te. Men te uten teblader, derimot, det er godt! (London fruit & herb company teene, f.eks.)

Drikker kaffe, og tar den helst svart, men det meste går ned. Så lenge den ikke inneholder karamell eller whiskey. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker dere kaffe, og hva er i såfall favoritten deres?

Selv så liker jeg best vanlig svart kaffe og espresso. Men drikker gjerne Cappucino eller Latte når jeg er på kaffe :roll:

Holder på å trappe ned.Så er ned i èn kopp om dagen nå :ler: Vanlig trakta kaffe er nok min favoritt, mens Latte og Cappuchino også er veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk aldri smakt kaffe i hele mitt liv. Er 22 år. Har liksom aldri skjønt vitsen, og så lukter det jo egentlig ikke noe godt. Pluss at tennene kan bli misfarget. Liker bedre kakao eller te :)

Tennene blir like misfarget av te, faktisk.

Jeg elsker kaffe, men jeg hater alle varianter med melk og/eller sukker. Blæh. Svart presskannekaffe, traktekaffe, kokekaffe eller en skikkelig god americano er greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennene blir like misfarget av te, faktisk.

Jeg elsker kaffe, men jeg hater alle varianter med melk og/eller sukker. Blæh. Svart presskannekaffe, traktekaffe, kokekaffe eller en skikkelig god americano er greia.

Signerer denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Drakk svart trakterkaffe som kunne være i tjærekonsistens før, men så fikk jeg med espressomasking og ble veldig kresen. Nå går det mest i americano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nescafé Ice Coffee med pisket melk og isbiter er det beste jeg vet! Drikker også latte og noen ganger cappuccino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, drikker kaffe innimellom. Da går det stort sett i svart traktekaffe, eller i det siste, etter at vi fikk oss espresso-maskin; et par espresso-shots for å kvikne til om morgenen. Driver å eksprimenterer med diverse kaffedrikker også da, og er glad i både latte, cappuccino og diverse annet, men det er det rene jeg vender tilbake til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennene blir like misfarget av te, faktisk.

Det er nok sant, men jeg drikker ikke så ofte te heller. Kanskje sånn en gang i uka eller noe. Blir jo ikke like avhengig av te som kaffe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig svart kaffe er bare vondt.

Men jeg :hjerte: kaffe mocca, kaffe latte og Nescafès hjemmevarianter hvor man tilsetter kokt vann.

Men det siste kan vel knapt kalles kaffe?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violently Happy

Nescafé Ice Coffee med pisket melk og isbiter er det beste jeg vet!

s035.gif

^^

Endret av Violently Happy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Drikker et par kopper svart kaffe for dagen, pluss en kaffe latte.

Når det er varmt i været drikker jeg en iskaffe for dagen, ELSKER det :rødme:

Endret av Silvermist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...