AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #21 Skrevet 14. februar 2014 Ta en kondom rundt et par fingre (ringefinger og pekefinger feks) stikk den inn og bøy dem litt tilbake. Så masserer du der du kjenner skaftet hans (5 cm inni).Anonymous poster hash: 5bc05...d3a Tror det holder med EN finger de første gangene for en anal-jomfru... :-)Anonymous poster hash: f75ae...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #22 Skrevet 14. februar 2014 Man "masserer" fremover, sant?Anonymous poster hash: 55ced...759
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #23 Skrevet 14. februar 2014 Er nok dessverre mange menn som er redde for at de skal oppfattes som homofile/perverse hvis de spør om dette... så derfor tar de ikke sjansen på å spørre... Tips til jentene: si at du har lest et sted at gutter kan få fantastiske orgasmer med analstimuli... og at du har lyst til at han skal oppleve dette. De fleste vil nok takke ja! Anonymous poster hash: f75ae...4f5 De fleste vil nok ikke takke ja, nei... Aldri opplevd at noen gutter har ønsket det i det heletatt og synes det rett og slett er no-go.Anonymous poster hash: abc69...9bb 1
andy capp Skrevet 14. februar 2014 #24 Skrevet 14. februar 2014 Nå ble jeg kåt. Massasje av prostata samtidig som hun runker eller suger meg er helt fantastisk. Til dere som er usikre på om mannen ønsker/liker det, prøv dere forsiktig fram ved å la hånda gli forsiktig mot rumpa mens dere driver på. Sikker på at mange av dere vil oppleve at han liker det. Dersom han ikke stopper dere, kan dete gi hullet mer og mer oppmerksomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #25 Skrevet 14. februar 2014 Bruk tunga istedet. Det er faan føkke meg skjønt. Del når du har hatt tunga der! Anonymous poster hash: 08a05...bca 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #26 Skrevet 14. februar 2014 Må vi shave rassen først? TS her: kjæresten min har MASSE hår i rumpa. Måtte bare ha maaaasse glidemiddel så gikk det bra. Anonymous poster hash: 30a6f...2f7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #27 Skrevet 9. april 2015 Rimelig deilig å se hvor MYE kjæresten kommer, etter slik behandling. Ingen gutter nekter, men få vil hinte eller spørre, så dette er noe vi jentene bare må ta initiativet til. Ikke spør. Bare ta hånden rundt ballene. La en finger skli bort i rumpa. Masser rundt. Ta på glidemiddel. La en finger skli inn 5-6 cm. Anonymous poster hash: 9e999...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #28 Skrevet 9. april 2015 Ikke faen! Anonymous poster hash: cb2b1...a93
Gjest 100%naturlig Skrevet 10. april 2015 #29 Skrevet 10. april 2015 Rimelig deilig å se hvor MYE kjæresten kommer, etter slik behandling. Ingen gutter nekter, men få vil hinte eller spørre, så dette er noe vi jentene bare må ta initiativet til. Ikke spør. Bare ta hånden rundt ballene. La en finger skli bort i rumpa. Masser rundt. Ta på glidemiddel. La en finger skli inn 5-6 cm.Anonymous poster hash: 9e999...ee9 Denne behandlingen, en finger eller 2 som presses, for min del, ca 10 cm inn i meg å masserer opp mot magen, er bare himmelsk. Jeg rister av spasmer å skriker høyt å får helt himmelske orgasmer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå