AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #1 Skrevet 25. desember 2013 Kjæresten min har snakket litt om at han har litt lyst at jeg skal ta en finger i rumpa hans når jeg suger han. Jeg gjør det gjerne, men ingen av oss har prøvd det før og trenger litt tips. Hva skal jeg egentlig gjøre? Hvordan begynner man osv?Anonymous poster hash: 30a6f...2f7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #2 Skrevet 25. desember 2013 Det er bare å..gjøre det bruk gjerne litt glidemiddel på fingeren, før den inn i analåpningen, ca 4-5 cm inne kommer du til å kjenne prostatakjertelen så kan du begynne å massere denne mens du funker eller suger han. Anonymous poster hash: 09a3f...845
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #3 Skrevet 25. desember 2013 Det er bare å..gjøre det bruk gjerne litt glidemiddel på fingeren, før den inn i analåpningen, ca 4-5 cm inne kommer du til å kjenne prostatakjertelen så kan du begynne å massere denne mens du funker eller suger han. Anonymous poster hash: 09a3f...845 Men blir ikke det veldig mye for en fyr som aldri har hatt noe opp i rumpa? Jeg er så redd for å skremme han helt. Anonymous poster hash: 30a6f...2f7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #4 Skrevet 26. desember 2013 Men blir ikke det veldig mye for en fyr som aldri har hatt noe opp i rumpa? Jeg er så redd for å skremme han helt. Anonymous poster hash: 30a6f...2f7 Det er vel han som spurte om det? Dessuten har du ikke vel fingre på størrelse med en squash? du må jo selvfølgelig føre fingeren inn veldig sakte og rolig, kanskje bare leke litt utenpå først i starten. Anonymous poster hash: 09a3f...845
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #5 Skrevet 26. desember 2013 ..og så bør du trekke fingeren ut veeeeldig sakte og forsiktig og ikke med en eneste gang han kommer (noe han garantert gjør, og det intenst) Lykke til!Anonymous poster hash: 09a3f...845
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #6 Skrevet 26. desember 2013 Det er vel han som spurte om det? Dessuten har du ikke vel fingre på størrelse med en squash? du må jo selvfølgelig føre fingeren inn veldig sakte og rolig, kanskje bare leke litt utenpå først i starten. Anonymous poster hash: 09a3f...845 Hva vet du om det? Kan jo hende jeg har elefanthender? Hehe Men ja, han spurte om det. Men det har mest vært hinting og bare når han er full. Det er kanskje bare meg som er nervøs. Får bare kvinne meg opp og få ut fingern. Anonymous poster hash: 30a6f...2f7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #7 Skrevet 26. desember 2013 Hva vet du om det? Kan jo hende jeg har elefanthender? Hehe Men ja, han spurte om det. Men det har mest vært hinting og bare når han er full. Det er kanskje bare meg som er nervøs. Får bare kvinne meg opp og få ut fingern.Anonymous poster hash: 30a6f...2f7 Evt. få INN fingern Anonymous poster hash: 7937c...ec5 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2013 #8 Skrevet 26. desember 2013 Hva vet du om det? Kan jo hende jeg har elefanthender? Hehe Men ja, han spurte om det. Men det har mest vært hinting og bare når han er full. Det er kanskje bare meg som er nervøs. Får bare kvinne meg opp og få ut fingern. Anonymous poster hash: 30a6f...2f7 Tviler på at du har elefanthender Har han hintet det så vil han prøve det, selv om han kun tør innrømme det når han er full. Uansett, det er bare å prøve. Mest sannsynlig vil han like det veldig godt. Bare få han til å bli ganske tent først, før du stikker ting inn der. Vask hendene (før og etter), bruk glidemiddel og se etter prostataen som befinner seg på veggen mot magen hans. Anonymous poster hash: 09a3f...845
Gjest Smiley_cat Skrevet 26. desember 2013 #9 Skrevet 26. desember 2013 Glid og korte (!) negler! Evt hanske så han ikke får rifter. Sakte! Ikke stikk fingeren rett inn! Bruk litt tid og massere ringen først, eller legg trykk på før du presser fingeren forsiktig inn. Behøver ikke store bevegelser. Start forsiktig. Han vil helt sikkert nyte det siden han har spurt deg om å gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #10 Skrevet 14. februar 2014 TS her! Nå har vi prøvd dette et par ganger, og i går var det ordentlig suksess! Vi lå begge på siden, jeg hadde ene hånda bak på ham og andre rundt pikken. Og ja, da han kom fikk han helt spasmer omtrent og han kom MASSE! Prøvde å spørre hvordan det føltes, men han klarte ikke forklare det. Det var hvertfall veldig veldig godt. *stolt*Anonymous poster hash: 30a6f...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #11 Skrevet 14. februar 2014 TS her! Nå har vi prøvd dette et par ganger, og i går var det ordentlig suksess! Vi lå begge på siden, jeg hadde ene hånda bak på ham og andre rundt pikken. Og ja, da han kom fikk han helt spasmer omtrent og han kom MASSE! Prøvde å spørre hvordan det føltes, men han klarte ikke forklare det. Det var hvertfall veldig veldig godt. *stolt*Anonymous poster hash: 30a6f...2f7 Gratulerer Anonymous poster hash: 09a3f...845 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #12 Skrevet 14. februar 2014 Jeg kan skrive under på at dette er sykt godt! Vanvittig sterk, annerledes og intens orgasme... ;-)Anonymous poster hash: f75ae...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #13 Skrevet 14. februar 2014 Herlig når mannen oppdager sitt g-punkt og får seg en ny og bedre type orgasme! Anonymous poster hash: 81ee0...1a5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #14 Skrevet 14. februar 2014 Litt spent på hva jentene her synes om å gjøre dette? Ekkelt og uaktuelt? Spennende og pirrende? Få høre! ;-)Anonymous poster hash: f75ae...4f5 1
Gjest Lille-pus Skrevet 14. februar 2014 #15 Skrevet 14. februar 2014 Litt spent på hva jentene her synes om å gjøre dette? Ekkelt og uaktuelt? Spennende og pirrende? Få høre! ;-)Anonymous poster hash: f75ae...4f5 Med en mann som tenner på den stimulansen og som nyter det så er det ab'fab'. Responsen og tenningen hans er en absolutt driver. 1
Gjest Coolaid Skrevet 14. februar 2014 #16 Skrevet 14. februar 2014 For min del høres dette veldig deilig ut. Mye glidemiddel og en langsom tilnærming med fingeren så blir nok resultatet veldig bra. Trenger ikke kjøre den til bunns heller og så mye frem og tilbake. Vær rolig og forsiktig
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #17 Skrevet 14. februar 2014 Lurer paa hvorfor ikke fler menn spor om dette? Har lurt paa aa gjore det for menn noen ganger, men vil jo ikke kjore paa hvis de ikke ber om det. Anonymous poster hash: a56ff...e2f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #18 Skrevet 14. februar 2014 Lurer paa hvorfor ikke fler menn spor om dette? Har lurt paa aa gjore det for menn noen ganger, men vil jo ikke kjore paa hvis de ikke ber om det. Anonymous poster hash: a56ff...e2f Er nok dessverre mange menn som er redde for at de skal oppfattes som homofile/perverse hvis de spør om dette... så derfor tar de ikke sjansen på å spørre... Tips til jentene: si at du har lest et sted at gutter kan få fantastiske orgasmer med analstimuli... og at du har lyst til at han skal oppleve dette. De fleste vil nok takke ja! Anonymous poster hash: f75ae...4f5 1
Gjest Lars1009 Skrevet 14. februar 2014 #19 Skrevet 14. februar 2014 Lurer paa hvorfor ikke fler menn spor om dette? Har lurt paa aa gjore det for menn noen ganger, men vil jo ikke kjore paa hvis de ikke ber om det. Anonymous poster hash: a56ff...e2f Må vi shave rassen først?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2014 #20 Skrevet 14. februar 2014 Kjæresten min har snakket litt om at han har litt lyst at jeg skal ta en finger i rumpa hans når jeg suger han. Jeg gjør det gjerne, men ingen av oss har prøvd det før og trenger litt tips. Hva skal jeg egentlig gjøre? Hvordan begynner man osv?Anonymous poster hash: 30a6f...2f7 Ta en kondom rundt et par fingre (ringefinger og pekefinger feks) stikk den inn og bøy dem litt tilbake. Så masserer du der du kjenner skaftet hans (5 cm inni). Anonymous poster hash: 5bc05...d3a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå