Gå til innhold

Svidd ribbe hos fruen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må prøvelakke neglene til nyttårsaften 3 ganger når hun er syk, og ha på en selskapskjole, når hun kun skal være hjemme med det nyeste tilskuddet på nyttårsaften. Hun skal jo ikke på nyttårsfest, skjønner ikke hvorfor hun stresser sånn.

Anonymous poster hash: 7dd76...239

I kjent stil det vel. Fru Stress. Men stress for hva?

Anonymous poster hash: 9c1e9...00c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hørte at en beboer i et hus i en gate i Oslo også fikk svidd ribba :sjokkert:

Burde jeg operette en tråd om det så folk blir opplyst om den viktige begivenheten?

Anonymous poster hash: e3591...045

Ring avisa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kjent stil det vel. Fru Stress. Men stress for hva? Anonymous poster hash: 9c1e9...00c

Folk klager over jobben til ff som innebærer mye jåleri og poengterer at dette ikke er stressende. Nå når hun har mye tid til overs og velger å leke litt med neglelakk så får hun refs for å sitte stresse med slike ting...

Så da blir det kategorisert som stress.

Ikke lett å gjøre folk her fornøyde!

Anonymous poster hash: 6579b...514

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt før, å må bare spørre igjen, hvorfor leser dere bloggen hennes dere som ikke liker FF? Er det bare for å finne den aller minste ting og kritisere? Har dere så lite å finne på for tiden at dere må holde på sånn? Faen for et tragisk liv dere har, synes synd på dere.

Men det positive er at FF tjener penger på dere da :)



Anonymous poster hash: f0227...4e1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tittelen på denne tråden endres? For hver gang den kommer opp i den rullende lista på fremsiden så ser jeg for meg at det er ribbebena til selve Fotballfrue som er svidd.. :sjokkert::bond:



Anonymous poster hash: 10b1d...862
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror hun har et stresset liv, at det er kjempetravelt å dra til frisør, style seg opp til bilder ( som hun tar selv, og leker modell....) Mens andre som jobber 8-16 drar til frisør og ser på det som luksus og egentid.



Anonymous poster hash: 9c1e9...00c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun tror hun har et stresset liv, at det er kjempetravelt å dra til frisør, style seg opp til bilder ( som hun tar selv, og leker modell....) Mens andre som jobber 8-16 drar til frisør og ser på det som luksus og egentid. Anonymous poster hash: 9c1e9...00c

Om hun har sagt dette så er hun iallefall ikke alene om den meningen? Noen lengre her oppe forstår ikke hvorfor hun stresser når hun er syk, stress i form av å prøve neglelakk og kjole...

Anonymous poster hash: 6579b...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra Finn Skårderuds artikkel i dag. Lurer på hvordan de skal avfeie denne kritikken som misunnelse.

"Fotballfruen er forbildet

Begjæret drives frem av de sosiale mediene, som blir mer og mer billedbaserte. Der finner vi blant andre Fotballfrue.no. Den velfulgte bloggen og adressen på Instagram er verdt noen doktorgrader.

Titusener følgere konsumerer bilder av mat, treningsmengder, fødsel, smil, lykke, riktige holdninger, klær, smykker og andre merkevarer. Alt er riktig, men hvor riktig er det? Det hele er en forvirrende sammenblanding av kropp og kommers.

Noe av det problematiske er at mange norske tenåringsjenter er hektet på denne type medier, begjærer og aper etter i kost og trening. Men i slike kroppens apestreker får mange av dem mest kontakt med sin mislykkethet.

Det er et annet av kulturens paradokser at det er særdeles viktig å skulle være unik i dag, og at man søker dette ved å skulle være mest mulig lik andre. Jeg forsøker å bli meg selv ved å bli akkurat som deg. Underlig.

Man trenger ikke å være sur og gammel, eller nitti år som Girard, for å være bekymret. Kroppen er den nye sjelen. Men hva slags kropper? Er de åpne for å ta inn verden og andre mennesker? Eller blir det for strengt?"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra Finn Skårderuds artikkel i dag. Lurer på hvordan de skal avfeie denne kritikken som misunnelse.

"Fotballfruen er forbildet

Begjæret drives frem av de sosiale mediene, som blir mer og mer billedbaserte. Der finner vi blant andre Fotballfrue.no. Den velfulgte bloggen og adressen på Instagram er verdt noen doktorgrader.

Titusener følgere konsumerer bilder av mat, treningsmengder, fødsel, smil, lykke, riktige holdninger, klær, smykker og andre merkevarer. Alt er riktig, men hvor riktig er det? Det hele er en forvirrende sammenblanding av kropp og kommers.

Noe av det problematiske er at mange norske tenåringsjenter er hektet på denne type medier, begjærer og aper etter i kost og trening. Men i slike kroppens apestreker får mange av dem mest kontakt med sin mislykkethet.

Det er et annet av kulturens paradokser at det er særdeles viktig å skulle være unik i dag, og at man søker dette ved å skulle være mest mulig lik andre. Jeg forsøker å bli meg selv ved å bli akkurat som deg. Underlig.

Man trenger ikke å være sur og gammel, eller nitti år som Girard, for å være bekymret. Kroppen er den nye sjelen. Men hva slags kropper? Er de åpne for å ta inn verden og andre mennesker? Eller blir det for strengt?"

Amen. !!!

Anonymous poster hash: 9c1e9...00c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt datteren kan få spise vanlig mat i barnehagen og selskaper, og at de vasker huset igjen i dag.



Anonymous poster hash: 9c1e9...00c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som håpte at denne tråden kunne glemmes ut 2013. (Med påfølgende lave besøkstall hos fotballfrue).

Hvorfor måtte du dra tråden opp i dag???????



Anonymous poster hash: 10b1d...862
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi se og hør skrev at datteren skulle få spise vanlig mat utenfor hjemmet, men lavkarbo i hjemmet,

Nei fruen er snart frisk nå, og bloggen er full av reklame, tips og ellers alt som vanlig. Mammapermisjon eller ei, hos fruen er alt ved det samme. Og leserne hyller og lovpriser henne as usual.



Anonymous poster hash: 9c1e9...00c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hun e blitt frisk igjen :) Synes hun har et greit forhold til mat ang datteren. Fornuftig å holde unger unna sukker og usunn mat i hverdagene, å heller la dem kose seg i bursdager å sånt :)



Anonymous poster hash: f0227...4e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som håpte at denne tråden kunne glemmes ut 2013. (Med påfølgende lave besøkstall hos fotballfrue).

Hvorfor måtte du dra tråden opp i dag???????

Anonymous poster hash: 10b1d...862

Blir nok ikke lavere besøkstall hos FF uansett, hun har fått mange nye lesere etter alle tådene her, lesere som fortsetter å følge henne uavhengig av tråder på KG.

Anonymous poster hash: f0227...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er kun takket være Finn Skårderud at jeg nå vet hvem Fotballfrue er. Og nå har jeg lest fire sider om svoren hennes.

Min mening er at svidd svor er en utmerket unnskyldning for ikke å spise fettet på ribben.



Anonymous poster hash: 1e4b3...307
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Side2 reklamerer hele tiden for henne og, er nok sponset der og ja. Magebilde er alltid ute der. Irriterende.



Anonymous poster hash: 9c1e9...00c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Side2 reklamerer hele tiden for henne og, er nok sponset der og ja. Magebilde er alltid ute der. Irriterende.

Anonymous poster hash: 9c1e9...00c

Hvorfor er det irriterende å se bilde av en veltrent mage så raskt etter en fødsel?

Det er heller en inspirasjon til å holde seg i form når man går gravid. MÅ ikke sitte i sofaen og trykke innpå mat for to og å være livredd for å trene selv om man er gravid :)

Anonymous poster hash: f0227...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykker ikke innpå, gikk ned noen kg pga kvalme. Kom inn i mine gamle bukser 2 uker etter fødsel jeg og, men tok ikke bilde av det og viste hele verden det. Jeg har da ikke så trang til å vise meg frem, har selvtilitt nok til å la vær jeg :) Mens hun stakkars, må ha bekreftelse hele tiden, holder ikke med at ektemannen gir henne oppmerksomhet.



Anonymous poster hash: 9c1e9...00c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...