Gå til innhold

Svidd ribbe hos fruen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leste nettopp innlegget fra julaften på fotballfrues blogg. På ett av bildene ser man tydelig at svoren på ribba er helt svidd! Det kan umulig ha smakt godt.

Anonymous poster hash: b553a...28f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste nettopp innlegget fra julaften på fotballfrues blogg. På ett av bildene ser man tydelig at svoren på ribba er helt svidd! Det kan umulig ha smakt godt.

Anonymous poster hash: b553a...28f

Stakkars FF. Sånt er ikke artig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp innlegget fra julaften på fotballfrues blogg. På ett av bildene ser man tydelig at svoren på ribba er helt svidd! Det kan umulig ha smakt godt.

Anonymous poster hash: b553a...28f

Og dette lager du en tråd om fordi?.. Kanskje hun digger svidd svor.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette lager du en tråd om fordi?.. Kanskje hun digger svidd svor.

Tror jeg ikke, men det har vært mye på Caroline nå, så at ribben ikke ble vellykket kan ikke folk godte seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er neppe Fotballfrue som har disket opp med mat siden hun fortsatt er i veldig dårlig form og også er beordret å hvile. Den svidde ribben er da derfor Fotballfrues svigermor/far som har brent, vil jeg tro.



Anonymous poster hash: 10b1d...862
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen ganger blir ikke svoren sprø osv. Det skjer i det ringe hjem sånn cirka annenhver gang.

Merkelig "problemstilling" å ta opp for å starte nok en FF-tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dem ønsker seg bedre sangstemme? Da jeg var unge, fikk vi alltid høre at man fikk bedre sangstemme av å spise slikt som var litt svidd :skratte:

Så det ble sikkert nydelig julesang der i huset utover kvelden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte at en beboer i et hus i en gate i Oslo også fikk svidd ribba :sjokkert:

Burde jeg operette en tråd om det så folk blir opplyst om den viktige begivenheten?



Anonymous poster hash: e3591...045
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte at en beboer i et hus i en gate i Oslo også fikk svidd ribba :sjokkert:

Burde jeg operette en tråd om det så folk blir opplyst om den viktige begivenheten?

Anonymous poster hash: e3591...045

Ja, absolutt. Kjør på!! Enlighten us! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nysgjerrig og stakk innom bloggen. Jammen har du rett gitt. Ikke bare svidd, men det er jo kullsvart! Snakk om fiasko-ribbe.



Anonymous poster hash: 081cc...aa6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi vestlendinger kan bare lage pinnekjøtt...og ingen lager så god kålrotstappe som oss, så det så...

Endret av ToveM
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel fordi det er vestlendinger som har laget den og det kan de åpenbart ikke

Anonymous poster hash: a8814...185

Det stemmer nok ganske godt, for her hadde halve ribba en seig og grusomt svor, det var nok vestlendingen i meg som hadde skylda for den delen.

Den andre halvdelen derimot hadde en perfekt sprøstekt svor! Der kom nok østlendingen i meg fram.

For å unngå misforståelser: :ironi:

Endret av Spirula
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok ganske godt, for her hadde halve ribba en seig og grusomt svor, det var nok vestlendingen i meg som hadde skylda for den delen.

Den andre halvdelen derimot hadde en perfekt sprøstekt svor! Der kom nok østlendingen i meg fram.

Tja - både pinnekjøtt og kålrotstappe blir bra her i huset, på tross av at vi er østlendinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja - både pinnekjøtt og kålrotstappe blir bra her i huset, på tross av at vi er østlendinger :)

Jeg skulle kanskje ha slengt på et :ironi::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, og de stakkars tenåringsjentene som ser dette da! Nå tror de vel at svoren skal være brent og så kommer ingen til å like julematen deres og så vil sikkert LK-kopiektefellene deres bli så sinte og skuffet at de vil skille seg og så ender alle dagens tenåringsjenter opp som skilte alenemødre med brent ribbesvor hver jul.

Nei, huff, dette kun ff spart seg for å lagt ut ja, tenk hva det kommer til å føre til!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...