AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Ser at dette er en veldig gammel tråd. Men i forhold til hovedinnlegget så synes jeg det er merkelig at ingen reagerer på fremstillingen. Hun vet om en som trenger hjelp, men har ikke anledening til å organisere noe selv så hun nevner det for en kompis. Denne kompisen ordner deretter ut og gjør slik at denne personen blir hjelpt. Visst TS har et oppriktig ønske om å hjelpe folk så skulle jo hun vært kjempeglad for at han gjorde dette. Er det noe jeg ikke forstår her? Visst det er sånn så må TS si neste gang, fint om du kan arrangere hjelp i mitt fravær, men du er nødt til å fortelle alle involverte at dette var min idè. Virker ut som TS er mer ute etter applausen og bli oppfattet som en barmhjertig samaritan enn selve misjonen med hjelpen. Kanskje du er første bil bak en utforkjøring og ser at de trenger hjelp, men siden du ikke har tid, så stopper du neste bil og spør om de kan hjelpe. Noe som de gjør og etterpå er du sur for at de tar æren for hjelpen, hva er forskjellen på det og historien til TS. Anonymkode: 19cf3...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Ja, det er idiotisk å trekke frem elleve år gamle tråder. TS er nok for lengst borte, så svar til henne er fånyttes. Men jeg er enig med deg over her i at det var jo han som organiserte og gjennomførte alt som selvsagt skal ha ros, selv om TS kom med ideen sånn i utgangspunktet. Han kunne selvsagt ha nevnt at det var på initiativ fra TS, men hun skriver at hun ikke kunne gjøre dette på grunn av jobben hennes, og da ble det vel feil av ham å trekke frem henne i sakens anledning. Anonymkode: 49612...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden Høyrelevant problemstilling da, det tok lang tid før den kulturen snudde på arbeidsplassen min, overrasker meg ikke hvis folk har det slik fremdeles. Jeg har alltid vært typen som sier "hehe ja, det var faktisk min idé!" de gangene det var det. Til gjengjeld er jeg om mulig enda raskere på avtrekkeren med å gjøre et poeng ut av at andre hadde ideer som jeg tilfeldigvis endte opp med å sette til livs. Det er et par stykker på jobben som ikke er helt med på den, men jeg tenker at det får gå på deres integritet og jeg tror også de andre merker det. Anonymkode: 7780a...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå