Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2013 #21 Skrevet 25. desember 2013 Bare du ikke tror du kan velge av øverste hylle, så skal det nok gå fint.Anonymous poster hash: 64949...d10 Hva er det for en kommentar med dårlig stil? Skikkelig "man skal ikke tro man er noe" opplegg. Fint at du rangerer hvem som får lov å være sammen, så slipper vi andre å tenke på om vi er god nok eller ikke. Ts har tydeligvis selvtillitsproblemer. Han kan være en skikkelig kjekkas på mange måter i mange jenters øyne. Blir forbanna av sånne kommentarer.
Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2013 #22 Skrevet 25. desember 2013 Ts, problemet ditt er ikke at du er stygg, ikke kjekkas nok, osv osv. Du har selvtillitsproblemer. Om du vil snakke så send meg et pm. Kan kjenne meg igjen i tanken dine - det er ikke nødvendigvis sannheten. Det er mye du ikke ser her.
Fremmed fugl Skrevet 25. desember 2013 #23 Skrevet 25. desember 2013 Livet er urettferdigt. Det å få en partner er en konkuranse utsatt marked. Utseende er en relevant faktor, men det er mye annet som spiller inn. De fleste er smarte nok til å tilpasse kravene til hva som er realistiskt. "Godt nok" er bedre enn "perfekt", det beste er det godes fiende.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #24 Skrevet 25. desember 2013 Ts, problemet ditt er ikke at du er stygg, ikke kjekkas nok, osv osv. Du har selvtillitsproblemer. Om du vil snakke så send meg et pm. Kan kjenne meg igjen i tanken dine - det er ikke nødvendigvis sannheten. Det er mye du ikke ser her. Jeg tør ikke helt å sende PM nå-da er jeg ikke så anonym.. Men ja, jeg har veldig dårlig selvtillit, fikk høre en del negative ting fra andre. Har du også hatt sånne tanker? Anonymous poster hash: a4177...442
Gjest Coolaid Skrevet 25. desember 2013 #25 Skrevet 25. desember 2013 Jeg tør ikke helt å sende PM nå-da er jeg ikke så anonym.. Men ja, jeg har veldig dårlig selvtillit, fikk høre en del negative ting fra andre. Har du også hatt sånne tanker?Anonymous poster hash: a4177...442 Det er helt greit at du ønske å være anonym, du kan også opprette en bruker som bare brukes til å kontakte meg. Det er kun et tilbud til deg om du selv ønsker det - det er ikke alltid man har lyst på prat eller hjelp, det er en tid for alt. Selv har jeg vært veldig plaget med veldig dårlig selvtillit og annen sykdom som jeg ikke har lyst å diskuterer offentlig. Heldigvis er det en vei ut av det meste, man må bare jobbe seg ut av det. Jeg fikk en følelse av at ting ikke nødvendigvis er slik du ser på deg selv som. Stå på, du er bra nok
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #26 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er en mann som ikke er pen for å si det mildt. Betyr det at jeg kan glemme å få meg kjæreste eller finnes det andre kvaliteter ved en mann som kvinner tiltrekkes av sånn at de ikke ser så mye på utseende?Anonymous poster hash: a4177...442 Stikk til Thailand. Anonymous poster hash: d7028...31c
Gjest Smiley_cat Skrevet 28. desember 2013 #27 Skrevet 28. desember 2013 Synes Coolaid sier mye klokt i denne tråden, ts (som i mange andre tråder). :-)
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #28 Skrevet 28. desember 2013 Synes Coolaid sier mye klokt i denne tråden, ts (som i mange andre tråder). :-) Jeg er TS. Helt enig, jeg tror han kanskje kan hjelpe meg litt. Anonymous poster hash: a4177...442
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2013 #29 Skrevet 28. desember 2013 Kanskje bare komme litt over deg selv, og slutte å synes synd på deg selv? vi er alle felles lidende....jeg er "klassisk pen" gutt og jeg hater det....jeg tiltrekker meg bare masse jenter som synes blogger, mote, kropp og brunkrem er essensen av det å være en person, og de gangene jeg prøver å legge ann på jenter som jeg liker, de som er mer innadvente, evt. sjenert, opptatt av opplevelser mer enn sin egen fasadeopprettholdelse så tror de ofte jeg er nettopp det jeg selv misliker, altså en selvopptatt og egoistisk tulling bare fordi jeg ser litt "glatt" ut....kanskje jeg skal begynne å kle meg som en uteligger. Poenget mitt? hvis du vil være ulykkelig over noe finner du alltids noe å henge deg opp i, 7 milliarder folk på jorda, tror nok du klarer å finne noen som ihvertfall er OK nok til å være sammen med. Lykke til. Anonymous poster hash: 5e6a6...a15
Tarsan97 Skrevet 28. desember 2013 #30 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Jeg så en kontaktannonse på Engelsk i ett blad for ett par år siden. Den gikk omtrent sånn : "American guy seeks compatible woman. I am old, fat, ugly , bold, short and very very rich " Denne fyren visste hva det var som gjaldt. For det første har mange menn ett stort potensiale når det gjelder å forbedre det utseendet de allerede har. Men siden vi ikke er vant til å tenke slik, vet vi ikke hva vi skal gjøre. Jeg tenker ikke på kirurgi, men det går å rydde opp i seg selv ofte. For det andre, who cares, det er tonn med damer der ute som ikke ser ut som fotomodeller også. Og for det tredje så vet alle som har vert på fest eller lignende hvordan den peneste jenta sluttet å være pen når hun åpnet kjeften og blottla sin ekkle inneste personlighet, og hvordan den grå musa som ingen la merke til med det samme liksom bare ble penere og penere....sånn er det kansje med alle folk. Endret 28. desember 2013 av Tarsan97
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2013 #31 Skrevet 29. desember 2013 Kanskje bare komme litt over deg selv, og slutte å synes synd på deg selv? vi er alle felles lidende....jeg er "klassisk pen" gutt og jeg hater det....jeg tiltrekker meg bare masse jenter som synes blogger, mote, kropp og brunkrem er essensen av det å være en person, og de gangene jeg prøver å legge ann på jenter som jeg liker, de som er mer innadvente, evt. sjenert, opptatt av opplevelser mer enn sin egen fasadeopprettholdelse så tror de ofte jeg er nettopp det jeg selv misliker, altså en selvopptatt og egoistisk tulling bare fordi jeg ser litt "glatt" ut....kanskje jeg skal begynne å kle meg som en uteligger. Poenget mitt? hvis du vil være ulykkelig over noe finner du alltids noe å henge deg opp i, 7 milliarder folk på jorda, tror nok du klarer å finne noen som ihvertfall er OK nok til å være sammen med. Lykke til. Anonymous poster hash: 5e6a6...a15 Jeg skulle egentlig ønske jeg hadde ditt problem =)!vil du bytte utseende for en uke?Anonymous poster hash: a4177...442
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå