Gå til innhold

Stygg mann


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som ikke er pen for å si det mildt. Betyr det at jeg kan glemme å få meg kjæreste eller finnes det andre kvaliteter ved en mann som kvinner tiltrekkes av sånn at de ikke ser så mye på utseende?

Anonymous poster hash: a4177...442

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sammen med 2 mindre pene gutter, og hadde ikke noen problemer med det. Men venne DERES hadde det da de ikke fattet hvorfor jeg var sammen med vennen deres.. Har aldri brydd meg om utseende, det har kun vært et pluss for min del men ikke et krav.

Anonymous poster hash: 5327d...d4e

  • Liker 3
Skrevet

Vennene deres*

Anonymous poster hash: 5327d...d4e

Skrevet

Jeg er en mann som ikke er pen for å si det mildt. Betyr det at jeg kan glemme å få meg kjæreste eller finnes det andre kvaliteter ved en mann som kvinner tiltrekkes av sånn at de ikke ser så mye på utseende?Anonymous poster hash: a4177...442

Selvfølgelig ikke. Jeg er en som ikke synes folk er stygge uansett. :)

Anonymous poster hash: a9069...6e6

  • Liker 3
Skrevet

Jeg er en mann som ikke er pen for å si det mildt. Betyr det at jeg kan glemme å få meg kjæreste eller finnes det andre kvaliteter ved en mann som kvinner tiltrekkes av sånn at de ikke ser så mye på utseende?Anonymous poster hash: a4177...442

Bare du ikke tror du kan velge av øverste hylle, så skal det nok gå fint.

Anonymous poster hash: 64949...d10

  • Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg er en mann som ikke er pen for å si det mildt. Betyr det at jeg kan glemme å få meg kjæreste eller finnes det andre kvaliteter ved en mann som kvinner tiltrekkes av sånn at de ikke ser så mye på utseende?

Anonymous poster hash: a4177...442

På måten du spør om du må glemme å få deg kjæreste så tolker jeg deg til å være så alt for gammel ;)

Alle kan finne trekk ved seg selv som de synes er mindre attraktive, og det er det minste problem i verden å fokusere så mye på disse trekkene at man graver seg ned i bunnløs forvilelse.

Jeg tipper (uten å vite) at du også har trekk som er veldig flotte, maskuline og som gir deg karakter.

Hva er det forresten som gjør at du ikke synes du er så 'pen'?

  • Liker 1
Skrevet

Jeg er en mann som ikke er pen for å si det mildt. Betyr det at jeg kan glemme å få meg kjæreste eller finnes det andre kvaliteter ved en mann som kvinner tiltrekkes av sånn at de ikke ser så mye på utseende?

Anonymous poster hash: a4177...442

Kan du poste bilde av en som ser omtrent lik ut som deg selv?

  • Liker 2
Skrevet

Hvis du går rundt og tror at du er "for stygg" til å få deg kjæreste, så kan det være en selvoppfyllende profeti. Hvis du heller aksepterer at du ser ut som du gjør og det er helt greit (ikke tenk pen/stygg) så er du nok et steg i riktig retning.

Lykke til ;)

  • Liker 4
Skrevet

Ikke bruk ordet stygg er du snill, liker det ikke vil heller bruker mindre pen eller ikke så veldig pen :D

Føler du at du har god selvtillit?



Anonymous poster hash: d387d...7ae
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har sett ganske ille menn med damer, så det går nok bra.

Med hilsen fra:

Jon Are

Skrevet

På måten du spør om du må glemme å få deg kjæreste så tolker jeg deg til å være så alt for gammel ;)

Alle kan finne trekk ved seg selv som de synes er mindre attraktive, og det er det minste problem i verden å fokusere så mye på disse trekkene at man graver seg ned i bunnløs forvilelse.

Jeg tipper (uten å vite) at du også har trekk som er veldig flotte, maskuline og som gir deg karakter.

Hva er det forresten som gjør at du ikke synes du er så 'pen'?

Jeg er ikke altfor gammel. Jeg vet ikke om jeg har flotte trekk, klarer ikke å se dem selv i så fall.

Jeg ser litt eldre ut enn det jeg er, er blitt ganske tynn i håret, har alltid irritert hud, etc etc

Anonymous poster hash: a4177...442

Skrevet

Ikke bruk ordet stygg er du snill, liker det ikke vil heller bruker mindre pen eller ikke så veldig pen :DFøler du at du har god selvtillit? Anonymous poster hash: d387d...7ae

Nei jeg har nok veldig dårlig selvtillit :(

Anonymous poster hash: a4177...442

Gjest Malanthor
Skrevet

For det første finns det jo fok som ikke bryr seg stort om utseendet. Du kan jo møte en av disse. Og for det andre så finns det plenty med både menn og kvinner som ikke er spesielt flotte. Du sier at du selv ikke er veldig pen, vel det finnes da mange jenter som ikke er veldig pene også..?

Skrevet

Det hender jeg tar meg i å kikke på folk når jeg er rundt i byen, og det slår meg hvor få mannfolk som egentlig er spesielt kjekke og pene. Stort sett så er vel 99% av oss rimelig vanlig, gjennomsnittlig og normale.<br />Og de aller fleste av disse gjennomsnittlige folka finner noen som er glade i dem og har helt flotte liv uten at de trenger å være så himla pene. Så ja, slapp av det er noen for deg og der ute.

Anonymous poster hash: 24496...73e

Skrevet

Menn trenger ikke å ha utseende med seg,bare en personlighet.

Skrevet

har vært sammen med mange som andre ser på som stygge, og som jeg har tenkt i ettertanke, når jeg ikke var forelsket, eller hadde følelser for de... at what the hell was I thinking? Følelsene styrer :)
Selv føler jeg ikke selv at jeg er attraktiv,(selv om mange andre syns det),så sikter ikke akkurat til modellene. det er håp for alle



Anonymous poster hash: a84dc...9dd
Skrevet

Utseendet betyr ganske lite for av totalen. Jeg liker best folk med normalt utseendet (og det er et ganske bredt spekter). Liker ikke typiske "filmstjerne look" folk.

Jeg liker godt utseendet på kjæresten min, og det er selvsagt et pluss. Men jeg hadde nok vært like glad i ham (nesten) uansett hvordan han så ut. Det er det han har mellom øra som betyr mest for meg :)

Skrevet

Menn trenger ikke å ha utseende med seg,bare en personlighet.

Og om menn ikke har personlighet eller utseende. Så holder det med at de har penger

Anonymous poster hash: 374c2...089

  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Og om menn ikke har personlighet eller utseende. Så holder det med at de har penger Anonymous poster hash: 374c2...089

Der ja! Det tok forbausende lang tid, til og med for å være jul.

  • Liker 4
Skrevet

Det finnes folk som kommer til å syntes du er uattraktiv men ikke bry seg om det, også vil det finnes folk som faktisk syns du er attraktiv. Sånn er det med ALLE. Tro det eller ei.



Anonymous poster hash: 5c24a...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...