AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #1 Skrevet 24. desember 2013 Det har seg slik at i den siste mnd har det kommet blod på papiret hver gang jeg har tørket meg bak etter å ha gjort nr. 2... Det er en rift som sprekker opp hver gang jeg bæsjer, men jeg skjønner liksom ikke hvordan jeg kan få denne riften til å gro igjen.. Finnes det noe krem jeg kan smøre på eller lignende? Anonymous poster hash: 34cdd...4dc
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #2 Skrevet 24. desember 2013 Alcos anal, Sheriproct, Ac3 osv....Anonymous poster hash: d191b...504
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2013 #3 Skrevet 24. desember 2013 Det som funket for meg var en kombinasjon av fiberrik mat (frukt, grønnsaker og grove kornprodukter) i kombinasjon med laktulose over flere måneder. Det hjelper med å holde avføringen myk nok til at riftene får mulighet til å gro. Men det tar tid! Det tok meg nesten ni måneder å bli kvitt mine, fordi jeg var sløv med kosthold og laktulosen innimellom. Det skulle bare et par dager med lite fiberrik mat og dropping av laktulosen før riftene var tilbake. Jeg ble først kvitt de etter tre måneder med riktig matinntak og laktulose hver kveld, uten unntak. Anonymous poster hash: dd877...f2f
Gjest Smiley_cat Skrevet 25. desember 2013 #4 Skrevet 25. desember 2013 Signerer begge ab over. Spm er om det er en rift i selve huden på "ringen", eller det kan være en hemmoride, innvendig eller utvendig som står og blør. I begge tilfellene er det riktig å passe på at avføringen ikke er for hard. Om det er en hemmoride er det greit å bruke salver som nevnt over av ab.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2013 #5 Skrevet 25. desember 2013 TS her Tusen takk for svar Det er en rift i selve ringen desverre... Anonymous poster hash: 34cdd...4dc
Gjest Smiley_cat Skrevet 25. desember 2013 #6 Skrevet 25. desember 2013 Et lite "triks" er å smøre en liten klatt med vaselin på riften rett før du har avføring. For det første svir det ikke så mye når du er på do, og avføringen fester seg ikke i riften. Så tørker du vekk vaselinet etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå