Gå til innhold

Vinrødt Acne Canada skjerf

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte mitt på G-Fashion, det kan hende de kanskje har det på Høyer er ikke helt sikker… Eller så har de det på sten og strøm.

Videoannonse
Annonse
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Er det ikke disse skjerfene som blir laget av angoraull som blir revet av kroppen på levende kaniner? Arrester meg hvis jeg tar feil.

De er laget av 100 % lammeull, så der tar du feil.

Skrevet

Takk til alle som har svart! Å finne Acneskjerf er lett, men nesten håpløst å finne det i burgunder. Nå er de kommet i pastellfarger siden vi går mot vår. Nå var det ikke jeg som skulle ha skjerfet, det var en gave til ei som ønsket seg det Veldig. Fant det tilslutt på ei dansk nettside. Kom på 1000 kr totalt inkl frakt. Fornøyd med det.

Anonymous poster hash: 0bba0...f47
  • Liker 1
Skrevet

Blir ikke toll når man bestiller fra Acne sin nettbutikk :) i tillegg er det fri frakt!

Yay :) så gøy! Damen i acnebutikk sa hun regnet med det var toll så jeg har bare antatt det. Supert, takk <3 fikk du tak i sjerfet? Jeg har det samme som du øsnsker deg og elsker det. Godt og varmt! Foresten så flytta jeg fra Stavanger for to år siden så meget sannsynlig at mine acne kunnskaper er relativt utdatert. :)

Skrevet

Takk til alle som har svart! Å finne Acneskjerf er lett, men nesten håpløst å finne det i burgunder. Nå er de kommet i pastellfarger siden vi går mot vår. Nå var det ikke jeg som skulle ha skjerfet, det var en gave til ei som ønsket seg det Veldig. Fant det tilslutt på ei dansk nettside. Kom på 1000 kr totalt inkl frakt. Fornøyd med det.

Anonymous poster hash: 0bba0...f47

Grattis :)

Skrevet

Kom gjerne med noen eksempler? Ikke på de dårlige i polyester etc. fra Cubus, men store myke skjerf i ordentlig ull. :)

Anonymous poster hash: d9798...452

http://buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/Skjerf--and--tilbeh%C3%B8r/Dame-skjerf.aspx

Disse skjerfene ligner veldig på acne canada. Skjerfene er litt mindre enn acne sine da. Disse koster 499 og er i 100 % ull, dog ikke like mykt som acne. Bestilte mitt første på søndag og fikk det allerede på tirsdag. Har bare fått prøvd det en gang, men det kjentes varmt og godt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...