Gå til innhold

Vinrødt Acne Canada skjerf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette? Enten i butikk eller på nettet?

Mulig jeg er et år for sent ute, men forsøker likevel :fnise: . Bor forøvrig i Haugesundsområdet.

God jul! :nisselue:



Anonymous poster hash: 0bba0...f47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette? Enten i butikk eller på nettet?

Mulig jeg er et år for sent ute, men forsøker likevel :fnise: . Bor forøvrig i Haugesundsområdet.

God jul! :nisselue:

Anonymous poster hash: 0bba0...f47

G-Fashion har hvertfall, og Høyer tror jeg. I sentrum begge to. Kan jo prøve Lies og Pie også, men vet ikke om de har Acne.

Anonymous poster hash: 91caa...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Hei!

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette? Enten i butikk eller på nettet?

Mulig jeg er et år for sent ute, men forsøker likevel :fnise: . Bor forøvrig i Haugesundsområdet.

God jul! :nisselue:

Anonymous poster hash: 0bba0...f47

Usikker på om de har igjen i burgunder, men Strique og Mique på Gjøvik har både Canada og Alaska-skjerfene inne. Ta en telefon og hør? Mulig de sender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis du virkelig vil ha det, ta konakt med Acne butikken i Stavanger. Er jo ikke så langt å komem seg dit med kystbussen ;) Er nok flere butikker i stavanger som selger Acne. Gooogle butikker i stavanger og på kvadrat ring rundt og be dem legge av :) Ellers har man jo Høyer på kvadrat. Acne sin nettbutikk sender fra svergie tror jeg så er ganske sikker på at da blir det toll :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Er det ikke disse skjerfene som blir laget av angoraull som blir revet av kroppen på levende kaniner? Arrester meg hvis jeg tar feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Er det ikke disse skjerfene som blir laget av angoraull som blir revet av kroppen på levende kaniner? Arrester meg hvis jeg tar feil.

Med mindre lam er en form for kanin, så er det nok ikke det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Med mindre lam er en form for kanin, så er det nok ikke det.

Jeg tenker på en forferdelig video jeg så forleden. Jeg har ikke sett disse skjerfene i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg tenker på en forferdelig video jeg så forleden. Jeg har ikke sett disse skjerfene i virkeligheten.

De mest populære modellene er ikke noe mer fancy enn store ullskjerf. Canada, som har solgt som hakka møkk, er ihvertfall 100% lammeull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

De mest populære modellene er ikke noe mer fancy enn store ullskjerf. Canada, som har solgt som hakka møkk, er ihvertfall 100% lammeull.

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvis du virkelig vil ha det, ta konakt med Acne butikken i Stavanger. Er jo ikke så langt å komem seg dit med kystbussen ;) Er nok flere butikker i stavanger som selger Acne. Gooogle butikker i stavanger og på kvadrat ring rundt og be dem legge av :) Ellers har man jo Høyer på kvadrat. Acne sin nettbutikk sender fra svergie tror jeg så er ganske sikker på at da blir det toll :P

Å ? :klo:

Har de flyttet fra Breigata? Der var det jo en rimelig stoor butikk over flere etasjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

acne acne acne.. det finnes andre skjerf av andre merker som er dønn like og til halve prisen.. :P



Anonymous poster hash: 84713...1fa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du virkelig vil ha det, ta konakt med Acne butikken i Stavanger. Er jo ikke så langt å komem seg dit med kystbussen ;) Er nok flere butikker i stavanger som selger Acne. Gooogle butikker i stavanger og på kvadrat ring rundt og be dem legge av :) Ellers har man jo Høyer på kvadrat. Acne sin nettbutikk sender fra svergie tror jeg så er ganske sikker på at da blir det toll :P

Blir ikke toll når man bestiller fra Acne sin nettbutikk :) i tillegg er det fri frakt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

acne acne acne.. det finnes andre skjerf av andre merker som er dønn like og til halve prisen.. :P

Anonymous poster hash: 84713...1fa

Jepp, jeg fant på Cubus til 179,- Alle tror det er Acne. Men kvaliteten er nok så som så da, ikke akkurat 100 % lammeull.

Anonymous poster hash: 91caa...df9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

acne acne acne.. det finnes andre skjerf av andre merker som er dønn like og til halve prisen.. :PAnonymous poster hash: 84713...1fa

Jeg er litt enig, i prinsipp, jeg blåser i at det står Acne på skjerfet mitt. Og jeg er enig i at mange billigere skjerf ser ganske like ut. Men jeg har fortsatt ikke funnet noen billigere versjoner som er like varme og gode. Og det er det som betyr noe for min del.:) Jeg liker feks at det er så varmt at jeg kan bruke det som et deilig pledd om jeg småfryser på kontoret. Det har ikke fungert med de billigere skjermene mine.

Men for all del, vet noen om billigere skjerf som ikke bare ser like ut, men som faktisk er like varm og gode, så tar jeg gjerne imot tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker på en forferdelig video jeg så forleden. Jeg har ikke sett disse skjerfene i virkeligheten.

Du trenger ikke se skjerfene. De er uansett laget av lammeull.

Anonymous poster hash: cfb29...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjerfene har ikke angora i seg, det er jo også veldig lett å se...



Anonymous poster hash: 84713...1fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

acne acne acne.. det finnes andre skjerf av andre merker som er dønn like og til halve prisen.. :P

Anonymous poster hash: 84713...1fa

Kom gjerne med noen eksempler? Ikke på de dårlige i polyester etc. fra Cubus, men store myke skjerf i ordentlig ull. :)

Anonymous poster hash: d9798...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig, i prinsipp, jeg blåser i at det står Acne på skjerfet mitt. Og jeg er enig i at mange billigere skjerf ser ganske like ut. Men jeg har fortsatt ikke funnet noen billigere versjoner som er like varme og gode. Og det er det som betyr noe for min del.:) Jeg liker feks at det er så varmt at jeg kan bruke det som et deilig pledd om jeg småfryser på kontoret. Det har ikke fungert med de billigere skjermene mine.

Men for all del, vet noen om billigere skjerf som ikke bare ser like ut, men som faktisk er like varm og gode, så tar jeg gjerne imot tips. :)

Om du vil bruke det som pledd på en måte ville jeg gått for Alaska modellen :-) den er større :-)

Anonymous poster hash: bdaef...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...