Gå til innhold

Til menn, liker dere høye hæler?


Gjest Summers

Anbefalte innlegg

:fnise: Dere menn som skriver i denne tråden vet tydeligvis ikke at hæler kan være laget av forskjellige materialer og derfor variere i hvor mye lyd/bråk de skaper.



Anonymous poster hash: 60ec3...a9c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det slik at alle menn liker damene i høye hæler? Ja, de ser kanskje litt bedre ut, men for meg så trekker klakkelyden så mye ned at jeg heller hadde likt damene i flate sko.

Hva mener dere? Det er også mulig å mene at høye hæler hører til enkelte finere anledninger, men at det å være fin ikke rettferdiggjør klakking på jobb.

*Igjen, kvinner oppfordres til å ikke svare, spesielt ikke med AB-funksjonen*

Høye heler på den rette dama er veldig sexy!

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Dere menn som skriver i denne tråden vet tydeligvis ikke at hæler kan være laget av forskjellige materialer og derfor variere i hvor mye lyd/bråk de skaper.

Anonymous poster hash: 60ec3...a9c

Jepp det tenkte ikke jeg på, men det er vel selvsagt. Uansett om det bråker eller ikke, sexy sexy sexy !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Dere menn som skriver i denne tråden vet tydeligvis ikke at hæler kan være laget av forskjellige materialer og derfor variere i hvor mye lyd/bråk de skaper.

Anonymous poster hash: 60ec3...a9c

Har enda til gode å høre hæye hæler som ikke bråker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slik at alle menn liker damene i høye hæler? Ja, de ser kanskje litt bedre ut, men for meg så trekker klakkelyden så mye ned at jeg heller hadde likt damene i flate sko.

Hva mener dere? Det er også mulig å mene at høye hæler hører til enkelte finere anledninger, men at det å være fin ikke rettferdiggjør klakking på jobb.

Jeg driter i klakkelyden. Damer må gjerne lage klakkelyd med skoene sine for min del, men det jeg reagerer på er at skoene har mye dårligere gå-egenskaper enn mannesko, noe som er helt essensielt. Kvinner tror vel at de tar seg bedre ut i slike sko, men jeg syns ikke det.

Hvis jeg var kvinne hadde jeg gått i mannesko. Føttene er jo de samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i klakkelyden. Damer må gjerne lage klakkelyd med skoene sine for min del, men det jeg reagerer på er at skoene har mye dårligere gå-egenskaper enn mannesko, noe som er helt essensielt. Kvinner tror vel at de tar seg bedre ut i slike sko, men jeg syns ikke det.

Hvis jeg var kvinne hadde jeg gått i mannesko. Føttene er jo de samme.

Jeg driter i klakkelyden. Damer må gjerne lage klakkelyd med skoene sine for min del, men det jeg reagerer på er at skoene har mye dårligere gå-egenskaper enn mannesko, noe som er helt essensielt. Kvinner tror vel at de tar seg bedre ut i slike sko, men jeg syns ikke det.

Hvis jeg var kvinne hadde jeg gått i mannesko. Føttene er jo de samme.

Mannesko?

Anonymous poster hash: 9af45...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannesko?

Ja. Den type sko menn går i. De er utformet for å være gode å gå med - ikke for å ta seg bra ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne kvinner som ber om hjelp til å gå når de bruker høye hæler. Kanskje de fleste menn liker det, men jeg har ingen interesse av å hjelpe noen med å gå. Bryter faktisk med mine intimgrenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo på jenta det da. Om hun liker å gå i slike sko og ikke minst KAN gå i slike sko så ser det ofte svært bra ut. Fordi det gir holdning, og jeg har inntrykk av at de som liker slike sko gjerne føler seg mye bedre som igjen sprer seg til hele utstrålingen.

Lyden har jeg aldri tenkt noe over da det er det visuelle jeg nå tenker på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohooo la oss gå i mannesko jenter ! Det er det som tiltrekker nå til dags, :skratte:



Anonymous poster hash: 22845...586
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ja, det ser skikkelig latterlig ut når jenter går med høye hæler på byen og tydeligvis ikke har lært å gå med dem. Har sett to versjoner: "bambi på isen" og dem som ser ut som om de bare går på noen store " tre-klosser" hvor de på en måte stabber og klasker, skyver føttene frem og klasker dem rett ned...vanskelig å forklare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det gjør underverker er det vel egentlig ingen tvil om. Kvinner har ikke "mistforstått" når de bruker høye hæler. At menn flest responderer mer til det er det ingen tvil om. De som sier nei er enten unntak eller tenker utelukkende på kvinner som ikke kan gå i dem eller er vant med tacky jenter.

Candice-Swanepoel4.jpg



Anonymous poster hash: a46cb...f9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg/vi elsker høye hæler. Dette er både sexy og elegant, men må jo kombineres med skjørt/kjole og strømper som fremhever (de flotte) bena. Det er vel ikke mange som sprader rundt slik som hun på bildet rett ovenfor her. Hun er jo helt topp, men går vel neppe slik ute i det offentlige rom.

Det norske klimaet hindres dessverre en utpreget bruk av høye hæler i vinterhalvåret, men resten av året burde dette være på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...