Gå til innhold

Til menn, liker dere høye hæler?


Gjest Summers

Anbefalte innlegg

Er det slik at alle menn liker damene i høye hæler? Ja, de ser kanskje litt bedre ut, men for meg så trekker klakkelyden så mye ned at jeg heller hadde likt damene i flate sko.

Hva mener dere? Det er også mulig å mene at høye hæler hører til enkelte finere anledninger, men at det å være fin ikke rettferdiggjør klakking på jobb.

*Igjen, kvinner oppfordres til å ikke svare, spesielt ikke med AB-funksjonen*

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste menn liker kvinner i høye hæler. Alle kvinner vet at de får langt mer oppmerksomhet i dem. Er en grunn til at kvinner i reklamer, på catwalken og ofte i manneblader er i høye hæler.



Anonymous poster hash: a46cb...f9f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke. Gjør dem ikke finere og gjør dem ikke styggere. Ser upraktisk ut, det er egentlig alt.



Anonymous poster hash: fc948...af6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting man må huske på her er at menn flest er ikke klar over komponentene som faktisk gjør en kvinne attraktiv. Menn opplever faktisk bare en følelse - av at en kvinne er heit eller ikke. Selvsagt kan de gjøre observasjoner - som at langt hår er bedre enn kort, slank bedre enn feit.

Men ting som feminint kroppsspråk, god holdning og alle små komponenter som en diskre glød, fin hud, riktig sminke, går som regel menn hus forbi. Et eksempel er tråden om hårfarve, der flere sier de ikke liker bleket hår og faktisk ikke kan se når hår er stripet eller farvet, med mindre det er åpenbart (som på glamourmodeller).

Kvinner i høye hæler tvinges til å bevege seg mer feminint, ha bedre holdning og det hjelper rumpa å stikke mer ut, gjør beina lengre og mer definerte. De skiller seg også ut som kvinner, ettersom menn aldri bruker hæler.

Menn kan underbevisst oppfatte dette, men de tenker ikke nødvendigvis "hun er heit fordi hun går i hæler", like lite som de kan tenke "hun er heit fordi den rette liplineren gjør leppene fyldigere og hun går i farver som komplimenterer håret hennes". Det er bare en feeling. Det er ingen tvil om hvor mye hæler booster en kvinnes fremtreden.



Anonymous poster hash: a46cb...f9f
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig stor "fan" av lyden til høye heler heller da. Det får meg til tenke at de jentene som går med sko som lager mye lyd gjerne ønsker å få mer oppmerksomhet, pga. mange snur seg rundt når de hører slike lyder.

En annen ting er at jeg synes jenter ser best ut uten høye heler, for da forblir jo de jentene lave og søte. Personlig synes jeg en jente på for eksempel 168 cm, tar seg bedre ut enn en jente på 168 cm med 10 cm heler, altså 178 cm til sammen. Jentene mister sin glans når de plutselig blir veldig høye.

For ikke å nevne liker jeg ikke høye heler pga. den simple grunn at de over lengre bruk kan føre til skade på både ryggen og beina til de jentene som bruker dem.

Men uansett så har jo høye heler den egenskapen til å skape en illusjon om at den som bruker dem får lengre ben og blir ansett for å være høyere enn de er. Akkurat som at sminke skaper en illusjon om man er penere enn man er, gitt at man ikke overdriver bruken av sminke.

Jeg oppfattes kanskje som en smule negativ til jenter/damer som bruker høye heler, men det er hovedsakelig fordi jeg ikke liker at jenter lider på grunn av skjønnheten og at jeg synes jenter ser best ut i sin naturlig høyde :)

Anonymous poster hash: 07f58...5aa



Anonymous poster hash: 07f58...5aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymous poster hash: 67937...dcc


Anonymous poster hash: 67937...dcc



Anonymous poster hash: 67937...dcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

En ting man må huske på her er at menn flest er ikke klar over komponentene som faktisk gjør en kvinne attraktiv. Menn opplever faktisk bare en følelse - av at en kvinne er heit eller ikke. Selvsagt kan de gjøre observasjoner - som at langt hår er bedre enn kort, slank bedre enn feit.

Men ting som feminint kroppsspråk, god holdning og alle små komponenter som en diskre glød, fin hud, riktig sminke, går som regel menn hus forbi. Et eksempel er tråden om hårfarve, der flere sier de ikke liker bleket hår og faktisk ikke kan se når hår er stripet eller farvet, med mindre det er åpenbart (som på glamourmodeller).

Kvinner i høye hæler tvinges til å bevege seg mer feminint, ha bedre holdning og det hjelper rumpa å stikke mer ut, gjør beina lengre og mer definerte. De skiller seg også ut som kvinner, ettersom menn aldri bruker hæler.

Menn kan underbevisst oppfatte dette, men de tenker ikke nødvendigvis "hun er heit fordi hun går i hæler", like lite som de kan tenke "hun er heit fordi den rette liplineren gjør leppene fyldigere og hun går i farver som komplimenterer håret hennes". Det er bare en feeling. Det er ingen tvil om hvor mye hæler booster en kvinnes fremtreden.

Anonymous poster hash: a46cb...f9f

Faen til pisspreik?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, høye heler synest jeg er rett og slett slutty, for dem til og virke horete..Ekkelt og mindreverdig...



Anonymous poster hash: 27a18...2d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Jeg elsker kvinner i høye hæler. Spesielt en tidlig søndagsmorgen ute på byen. Gjerne når hun bærer dem i hånda over et brosteinsparti, helst mens det triller en tåre ned kinnet for det er så kaldt på føttene, og hun har vondt fordi hun tråkket over tidligere.

Litt mer seriøst (bare litt), høye hæler er for meg like spennende som flymat.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at alle menn liker damene i høye hæler? Ja, de ser kanskje litt bedre ut, men for meg så trekker klakkelyden så mye ned at jeg heller hadde likt damene i flate sko.

Hva mener dere? Det er også mulig å mene at høye hæler hører til enkelte finere anledninger, men at det å være fin ikke rettferdiggjør klakking på jobb.

*Igjen, kvinner oppfordres til å ikke svare, spesielt ikke med AB-funksjonen*

Beklager at jeg svarer selvom jeg er jente. Men jeg har alltid på meg høye hæler på byen. Møtte en fyr en gang på byen, og han kunne ikke fatte at jenter gikk i slike sko. Jeg prøvde å si at det er jo fint, og man får lengre bein, men han sa bare at han syntes det så vondt ut å gå i dem.

(Det er ikke vondt å gå i høye hæler, synes jeg hvertfall:))

Anonymous poster hash: d675e...3d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er sexy med høye hæler. Lyden er også sexy. Men så er det slik at det kan bli for fjongt og lite praktisk at det blir litt sånn latterlig. Det må passe inn. Det er absolutt ikke nødvendig å gå med høye hæler på jobb, det er ikke stedet hvor man trenger være mest sexy. Det holder med så mange andre ting. Man kan være like sexy om man sykler til jobb...... Vær deg selv, naturlighet og personlighet er mer sexy enn fjolleri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting man må huske på her er at menn flest er ikke klar over komponentene som faktisk gjør en kvinne attraktiv.

Anonymous poster hash: a46cb...f9f

Som mann er jeg nok ikke klar over alle triksene dere gjør.... men de aller fleste har jeg nok greie på. Og jeg elsker dem, setter pris på dem, og syns det er flott at dere tar vare på dere selv. Men personligheten din, naturligheten din og smilet ditt er noe det som overgår det aller meste. Blir ting for utspjåka blir det for mye. Mindre er mer.... men høye hæler når det passer ( og kanskje noen deilige strømper til) blir en fin innpakking til en ellers flott kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker nesten alltid høye hæler, men sjelden av typen smale stilletthæler. Hadde blitt rimelig irritert og ledd litt dersom mine kolleger eller venner trodde jeg brukte høye hæler fordi jeg forsøkte å være sexy... !

Jeg liker litt høyde på skoene. Det passer best til stilfulle antrekk.



Anonymous poster hash: 121d0...380
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe særlig fan av høye hæler for jeg syns damene gjerne får en stiv og anspent kroppsholdning når de går med dem, og det er ikke så tiltrekkende, syns jeg.

Og lyden av høye hæler er heller ikke noe jeg syns noe særlig om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få damer kler høye hæler,men de er alt for få. Tenner absolutt ikke på høye hæler, men pene sko, ja.



Anonymous poster hash: 1d268...1ec
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nei, høye heler synest jeg er rett og slett slutty, for dem til og virke horete..Ekkelt og mindreverdig...

Anonymous poster hash: 27a18...2d5

lol :P Du har fått med deg at høye hæler ikke må være stilletthæler eller hæler som er 15 cm ja? :fnise:

Anonymous poster hash: d6485...8a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at alle menn liker damene i høye hæler? Ja, de ser kanskje litt bedre ut, men for meg så trekker klakkelyden så mye ned at jeg heller hadde likt damene i flate sko.

Hva mener dere? Det er også mulig å mene at høye hæler hører til enkelte finere anledninger, men at det å være fin ikke rettferdiggjør klakking på jobb.

*Igjen, kvinner oppfordres til å ikke svare, spesielt ikke med AB-funksjonen*

Nei, jeg liker ikke jente med høy hæler! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...