Gå til innhold

abort er lik null sex og en redd kjæreste

Colargol

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet litt for laang tid siden om dette. For en stund siden ble jeg satt i den situasjonen som mange unge helst ikke vil komme i, jeg ble gravid! Jeg valgte å ta abort, fordi jeg og kjæresten min følte det var riktig. Ingen av oss hadde et ønske om å bli foreldre, og vi har ikke noen stabil økonomi eller stabilt bosted. I tillegg så gikke jeg også fast på P-pillen og slurvet ikke, så jeg ble gravid på tross av statistikkene.

Jeg ble gravid for andre gang, ny abort. For tredje gang, ny abort. Den tredje gangen fant sykehuset ut at jeg var resistent(?) mot et stoff i P-pillene som gjorde at jeg ikke kunne bruke akkurat denne typen som prevansjon! Jeg kunne derimot bruke P-sprøyte. Jeg ble jo nesten sinna! Hvorfor kunne de ikke funnet utdette første gangen? Men jeg skjønner jo at det er nesten umulig..!!

Problemet nå, en god stund i etterkant, er at kjæresten min ikke tør å ha sex med meg fordi han er redd for at jeg kan bli gravid. Jeg skjønner ham godt, jeg er litt redd selv. Men nå går jeg jo på et prevansjonsmiddel som er testet på meg og som da skal fungere.

Er det noen som kan tipse oss om hvordan vi skal få et bra samliv/sexliv igjen? Det begynner å gå oss på nervene og sex er faktisk litt viktig i et forhold etter mitt syn..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg ville også brukt kondom i et slikt tilfelle...

Men hvorfor reagerte du ikke selv etter andre gang?? Jeg ville begynt å stille kraftige spørsmåle om den p-pille-bruken etter første gang.. Og etter andre gang ville jeg i alle fall ikke stolt mer på den!

Kondom er bra, for da kan mannen se at det "fungerer"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Kondom ville nok vært et bra alternativ ja.

P-sprøyta er jo veldig sikker den også,men jeg skjønner at både du og kjæresten din er skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at det er kanskje ikke det at vi mangler tips om prevansjonsmiddel som er problemet. Jeg var nok litt uklar. :roll:

Problemet er hele greia tror jeg. Vi tør ikke tenne på hverandre mer, spesielt tør ikke han tenne på meg og vise det. Det kan starte med at vi er i heftig klining men stopper før det blir til noe mer, fordi han tenker og tenker sånn på dette. Jeg har vært nødt til å legge det bak meg, og hadde håpet på at han skulle klare det samme..

Men hvorfor reagerte du ikke selv etter andre gang?? Jeg ville begynt å stille kraftige spørsmåle om den p-pille-bruken etter første gang.. Og etter andre gang ville jeg i alle fall ikke stolt mer på den!

Vel gjest, jeg reagerte. Jeg sa fra allerede første gang at jeg syntes dette var rart til legene, jeg slurvet jo aldri med pillene. Sa fra andre gang, men da ble jeg så dårlig mens jeg var på sykehuset at det endte med at jeg lå der i to uker og dette spm. kom litt langt bak i hodet. Tredje gang tok legene initiativet selv og hurra for det. Det var på et annet sykehus.

Huff jeg skriver så langt.. :oops:

Vel, det er her inne jeg tør og spørre om sånne ting. Så jeg bare spør jeg. Hva kan vi gjøre? Hvordan få en guttehjerne til å tenke på andre ting og gi oss tilbake sexlivet vårt? Noen som kan hjelpe..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår problemet..

Men hva med å snakked med han, si dere kan bruke kondom en stund og da ser dere jo at det er sikkert, og dere kan få tid til å bli trygge igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...