AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #21 Skrevet 29. mai 2018 Cin3 skal da fjernes? Dette pga kreftfare! Jeg er konisert etter påvist celleforandring cin3. Jeg har gått gravid uten komplikasjoner eller vanskeligheter med å bli gravid. Men, nå hadde jeg lang livmortapp i utgangspunktet, og «nok ta av». Men, hadde ikke tatt sjangsen på å ikke fjerne forandringene. Anonymkode: b339a...61b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #22 Skrevet 29. mai 2018 Hvis såkalt "varme behandling" var så effektivt hadde sykehusene tilbudt det. Det er forsket på alternative behandlingsmetoder vs standard sykehus metoder og gruppen som fikk utført alternative behandlingsmetoder alene, hadde høyere dødelighet. Jeg forstår at det er trasig og trist om konisering skal gjøre det vanskeligere å bli gravid, men alternativet er livmorhalskreft. Anonymkode: 80a2a...927
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #23 Skrevet 29. mai 2018 Jeg hadde cin3 og ble konisert. Jeg ble likevel gravid på første eggløsning etter inngrepet. Null komplikasjoner. Mirakelkurer har jeg ikke troen på. Anonymkode: 7372a...65b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #24 Skrevet 5. april 2021 Dytter. Noen her som har erfaringer med denne varmebehandlingen? Anonymkode: 94ff4...5f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå