delilah_ Skrevet 14. mai 2004 #1 Del Skrevet 14. mai 2004 Hei! Vi, sambo og jeg, har tenkt å tilbringe et døgn i Toronto i forbindelse med en tur til Niagara. Er det noen som har gode tips til rimelige hoteller? Gjerne i sentrum. Takker på forhånd for respons Delilah_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #2 Del Skrevet 14. mai 2004 Søk på nett, ring et turistkontor, finn noe når du kommer dit.. Det er mange muligheter.. Men be noen på et diskusjonsforum om å finne det for deg..?? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delilah_ Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har såklart søkt på nett, men det er jo så mye å velge mellom, så jeg tenkte at det kanskje var noen som hadde gode erfaringer med fine hoteller.. Har da ikke bedt noen om å finne det for meg. Beklager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #4 Del Skrevet 14. mai 2004 jeg tenkte at det kanskje var noen som hadde gode erfaringer med fine hoteller.. ... Jeg bare mener at det er ganske usannsynlig at noen her inne akkurat nå skulle ha akkurat det. Dessuten kan de godt ha helt andre kriterier å utvelge hotell etter enn det du har.. Osv osv Det finnes mange andre kanaler som fungerer mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #5 Del Skrevet 14. mai 2004 Toronto er en stor by. Bodde privat da jeg var der. Ville prioritert å bo i sentrum ja. Tror dere kan finne overnatting når dere ankommer byen. Det pleier jeg å gjøre når jeg ankommer ukjente byer. Stopper noen på gata og får tips om overnatting. Pleier å være vellykket det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå