-Jiinxs- Skrevet 6. februar 2014 #21 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Hei. Jeg er ikke sikker på om det er noen uskrevne regler for det å dra opp tråder framfor å lage en ny en. Håper jeg ikke tramper lett på noen retningslinjer nå. Så, til problemstillingen; jeg en ung mann på 24 som vil komme meg opp og fram etter at det sosiale livet mitt har fått seg en knekk eller fem. Jeg ble tipset om å prøve internettet til å begynne med. Som et lite steg i riktig retning. Jeg sliter dog med å finne noen slike sider. Er det noen som har noen tips å komme med? Tusen takk på forhånd! Synes du burde bare lage din egen tråd, enten her eller her. Eller lage din egen tråd i denne kategorien hvor du sier du søker en nettvenn eller noe slikt. Endret 6. februar 2014 av -Leon- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veiskillet Skrevet 6. februar 2014 #22 Del Skrevet 6. februar 2014 Synes du burde bare lage din egen tråd, enten her eller her. Eller lage din egen tråd i denne kategorien hvor du sier du søker en nettvenn eller noe slikt. Tusen takk for litt veiledning. Skal gi det et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå