Gå til innhold

Sædopptørking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har en bunke med små håndklær på soverommet og har en liten bøtte/ papirkurv ved siden av senga som fungerer som skittentøyskurv for håndklær.

Og ikke minst sokker! Hvem har vel ikke problemer med at skitne sokker og div. undertøy ligger strødd overalt? :)

Anonymous poster hash: 5a33b...4f5

Seriøst?! :klo:

Problemstillingene i denne tråden må være blant de merkligste jeg har vært borti. Når klær, håndklær etc blir møkkete, er det ikke vanlig å legg slikt i en skittentøyskurv?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Papir og så våtservietter er best.

Skrevet

Merkelig at sånne folk faktisk klarer å ha sex, men ikke sette på en vaskemaskin.

Anonymous poster hash: 4f85f...321
  • Liker 2
Skrevet

Jeg slikker henne rein etterpå.

Anonymous poster hash: cefe6...f82

Det enkle er ofte det beste.

Anonymous poster hash: a7263...d50

Skrevet

Æsj dere er ekle

Anonymous poster hash: 78281...eba

Skrevet

"Tørke opp"? :klo: Jeg springer på do med hendene mellom beina jeg og tørker meg der. Passer på å "tre av hesten" fortest mulig slik at jeg slipper at det renner ut. :P Blir ikke så mye søl da.

Skrevet

"Tørke opp"? :klo: Jeg springer på do med hendene mellom beina jeg og tørker meg der. Passer på å "tre av hesten" fortest mulig slik at jeg slipper at det renner ut. :P Blir ikke så mye søl da.

Her funker det ikke å gå av fortest mulig, for da renner alt ut i senga :fnise:

Anonymous poster hash: d8b85...53b

Skrevet (endret)

Her funker det ikke å gå av fortest mulig, for da renner alt ut i senga :fnise:

Anonymous poster hash: d8b85...53b

Jeg fant en fin løsning på dette problemet, aner ikke hvordan jeg skal forklare, men.. Før jeg går av, så tar jeg hånden mellom beina (mens han fortsatt er inni meg, men da befinner misteren seg mellom pekefinger og langfinger), så mens jeg reiser meg følger hånden etter og da slipper jeg at det renner ut. :D Haha, for en elendig forklaring........ Hater sædsøl i senga så. :P Og typen liker ikke så godt når alt renner ut over han, haha.

Endret av Zeroholic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...