AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Jeg og typen har lagt oss til en stygg vane når det kommer til å tørke opp sæd etter endt hyrdestund. Vi griper etter nærmeste håndkle og tørker opp griseriet, og nå har jeg sett meg lei på alle sædhåndkleene som ligger strødd om på soverommet og i leiligheten for øvrig. Så hvordan løser dere dette problemet? Noen gode løsninger der ute? Anonymous poster hash: 6fc6e...bcc
Sheltay Retrac Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Kjøp tørkerull eller våtservietter? 5
Gjest Raindrops Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Rydd oftere, svelg oftere, og kjøp en pakke våtservietter. 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Legge de til vask etter opptørk? Kjøpe vaskekluter eller små håndklær til sæd? Bruke det samme håndkle en gang til hvis dere har sex med kort mellomrom? Anonymous poster hash: 66022...686 3
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Jeg og typen har lagt oss til en stygg vane når det kommer til å tørke opp sæd etter endt hyrdestund. Vi griper etter nærmeste håndkle og tørker opp griseriet, og nå har jeg sett meg lei på alle sædhåndkleene som ligger strødd om på soverommet og i leiligheten for øvrig. Så hvordan løser dere dette problemet? Noen gode løsninger der ute?Anonymous poster hash: 6fc6e...bcc Er du så hjelpeløs, eller troller du? Du samler sammen håndklærne og legger dem i skittentøyskurven og vasker når du har en passe mengde. Papirhåndklær kaster du i søpledunken. Endret 21. desember 2013 av Arabella 13
Gjest Thai clinch Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Er du så hjelpeløs, eller troller du? Du samler sammenm håndklærne og legger dem i skittentøyskurven og vasker når du har en passe mengde. Papirhåndklær kaster du i søpledunken. Typisk, det må alltid komme en fornuftig kvinne å ødelegge en perfekt latterlig tråd. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Hva skal dere med håndklær? Om han kommer på deg så tørker det fort, om han kommer i deg så renner det fint i do neste morgen eller når dere er ferdige. Alt annet hører hjemme på sengetøyet. Og vips så er soverommet ryddig. Og kanskje søke hjelp. Sæd er ikke og skal normalt ikke føles som "griseri". Anonymous poster hash: 70c34...55d 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Typisk, det må alltid komme en fornuftig kvinne å ødelegge en perfekt latterlig tråd. Det er da flere enn jeg som svarer fornuftig. Hvis tråden var ment å være morsom, kunne TS ha lagt den på en eller annen fjasetråd. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Legg dem til vask? Anonymous poster hash: c33cd...120 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Jeg og typen har lagt oss til en stygg vane når det kommer til å tørke opp sæd etter endt hyrdestund. Vi griper etter nærmeste håndkle og tørker opp griseriet, og nå har jeg sett meg lei på alle sædhåndkleene som ligger strødd om på soverommet og i leiligheten for øvrig. Så hvordan løser dere dette problemet? Noen gode løsninger der ute?Anonymous poster hash: 6fc6e...bcc Jeg slikker henne rein etterpå. Anonymous poster hash: cefe6...f82
xXAmorXx Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Vi har alltid et fast håndklet her i huset (leiligheten). Ellers pleier jeg å svelge om han kommer i munnen:)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Gå i dusjen og vask deg!!! Så praktisk og romantisk er jeg Anonymous poster hash: f5ccf...870 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 *UromantiskAnonymous poster hash: f5ccf...870 1
frøkna Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Jeg pleier å ta litt papir under og gå på do med en gang. Evt bare ha hånda der mens jeg går på badet så det ikke renner langs lårene og tørke ferdig på do. Er jeg lat pleier det som regel alltid å være litt tørkepapir i nattbordet (til nettopp dette), men da må jeg sitte på huk og presse litt for å få ut alt da. Håndkle er jo greiere å bruke siden du slipper papirrester som kan forekomme med papir, men da kan du vel bruke det samme håndkle flere ganger, bare på forskjellige steder av håndkle? Eller vaske håndkle oftere.. Har dere strødd med sædhåndkler rundt i leiligheten eller? Hehe.. 2
Lila Skrevet 21. desember 2013 #15 Skrevet 21. desember 2013 Har alltid papirlommetørkler på soverommet. Kaster de med en gang, så er det griseriet vekke. Hvis det ikke er tilgjengelig holder jeg med hånden mens jeg går til badet.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 Jeg og gubben legger en eller 2 tena kladder på senge før vi har oss. jeg spruter mye + mannen får utløsning. Anonymous poster hash: 85ae5...70f 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #17 Skrevet 21. desember 2013 Vi har alltid en dorull på rommet, som vi bruker. Hva skal dere med håndklær? Om han kommer på deg så tørker det fort, om han kommer i deg så renner det fint i do neste morgen eller når dere er ferdige. Alt annet hører hjemme på sengetøyet. Og vips så er soverommet ryddig. Og kanskje søke hjelp. Sæd er ikke og skal normalt ikke føles som "griseri".Anonymous poster hash: 70c34...55d hahah, sæd tørker virkelig ikke fort. Ikke er det særlig deilig å ligge der med en stor inntørket sædflekk på seg selv heller. Anonymous poster hash: d8b85...53b 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Vi har en bunke med små håndklær på soverommet og har en liten bøtte/ papirkurv ved siden av senga som fungerer som skittentøyskurv for håndklær. Og ikke minst sokker! Hvem har vel ikke problemer med at skitne sokker og div. undertøy ligger strødd overalt? Anonymous poster hash: 5a33b...4f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå