Gjest Trulselinemor Skrevet 4. juli 2004 #141 Del Skrevet 4. juli 2004 Håper det. Jeg har iallefall ikke kommet på noe annet den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 5. juli 2004 #142 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2004 #143 Del Skrevet 5. juli 2004 Åååååååh neeeeeeeei!!!! Eg kan ikkje vere med på torsdag likevel...... :cry: Må i bursdags-selskap til ei venninne eg ikkje kan svikte akkurat no...... Dumme, teite meg................. Og så eg som hadde gleda meg sånn...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juli 2004 #144 Del Skrevet 5. juli 2004 Da finner vi en annen dato. Det går vel bra det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2004 #145 Del Skrevet 5. juli 2004 Det går bra for meg.. Men var ikkje meininga å styre det til for dykk då..... Ùnnskuld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juli 2004 #146 Del Skrevet 5. juli 2004 Vær så snill, ikke hver lei deg. Dette kunne ha skjedd hvem som helst. Vi er overhode ikke sinte på deg. Vi prøver å finne en annen dato, det går nok bra. Kanskje Linn kan bli med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 5. juli 2004 #147 Del Skrevet 5. juli 2004 Sånt som skjer det Men vi klarer vel å finne en ny dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. juli 2004 #148 Del Skrevet 7. juli 2004 Vi får tenke litt. Veslo skal IKKE ha dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2004 #149 Del Skrevet 7. juli 2004 De er no snille også då! Vi skal nok klare å finne ein ny dato, for eit treff skal vi da greie å få til. Glad i dykk, eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. juli 2004 #150 Del Skrevet 7. juli 2004 Vi er glad i deg også Veslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå