Gjest Trulselinemor Skrevet 24. juni 2004 #121 Del Skrevet 24. juni 2004 Enig med deg Veslo. Det hadde vært kjekt om alle ble med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 25. juni 2004 #122 Del Skrevet 25. juni 2004 Ja jøss, alle må være med! Og det hadde vært fint om vi kunne hatt treffet før Trulsis flytter. Og det er kanskje ikke så veldig lenge til... :-? 8 juli skal jeg foreløpig jobbe, men jeg klarer helt sikkert å bytte skift med noen, så det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2004 #123 Del Skrevet 25. juni 2004 Du får tenke litt på det du då, Linn, og sjå om du får det til. For du må vere med! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. juni 2004 #124 Del Skrevet 25. juni 2004 Alle må være med. Det hadde iallefall vært kjekt. Vet ikke mer om flytting.Gir beskjed så fort jeg vet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2004 #125 Del Skrevet 25. juni 2004 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juni 2004 #126 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2004 #127 Del Skrevet 27. juni 2004 Eeeeeeg også!!!!!! MASSE!!! Blir moro! Spennande. Gøy. Kult. Sikkert kosleg. Og kanskje pittelittegranne skummelt.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2004 #128 Del Skrevet 28. juni 2004 Skjer det noko, Linn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juni 2004 #129 Del Skrevet 28. juni 2004 Hvor er du Linn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juni 2004 #130 Del Skrevet 29. juni 2004 Halloooooo???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juni 2004 #131 Del Skrevet 30. juni 2004 Er det noen her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 30. juni 2004 #132 Del Skrevet 30. juni 2004 Status: Treffet skal være 08.07.2004 på Peppes Pizza! Påmeldte: ¤Chanela¤ veslo Trulselinemor Seleena Linn3c ? Jeg har fått byttet arbeidsskift den dagen, og de fleste av oss har vel satt av ettermiddag/kveld til KG-møtet? Jeg ser egentlig ikke noen grunn til å endre tid igjen, selv om jeg vil ha flest mulig med! Veslo reiser noen dager etter 8 juli og Trulselinemor bor ikke her så lenge fremover, derfor er det lurt å møtes snart. Hvis noen har mulighet og lyst til å melde seg på, er det bare til å rope ut :-) Håper du kan joine oss, Linn3c! Og dagen passer skikkelig dårlig si i fra nå, sånn at vi tidligst mulig kan finne en ny dato som passer for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2004 #133 Del Skrevet 1. juli 2004 Eg gleeeeeeeeeeeeeeeeeedar meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. juli 2004 #134 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg gleder meg, men jeg gruer meg også. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 1. juli 2004 #135 Del Skrevet 1. juli 2004 Skal bli kjekt dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2004 #136 Del Skrevet 1. juli 2004 Må ikkje grue deg, Trulselinemor! Det går så fint så!!! Trur nok vi skal få skravla til å gå også, altså! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. juli 2004 #137 Del Skrevet 1. juli 2004 Heisann! Beklagar at eg har vore litt fråverande, men eg har vore ein aldri så liten tur til London (sjå dagboka mi). Veit saneleg ikkje om eg kan vera med på treffet, det er veldig langt og sånn, (og ja, eg er veldig nervøs for å møta dåke) og så skal eg jo tilbake til Bergen for å jobba på torsdag, for så å dra til Kvinnherad att (i 50-årsdag) på fredagskvelden/laurdagsmorgonen... Om eg skal vera med, må eg ha sambuaren med, for i det heile tatt å komma meg til Odda i tide. Bussane ser heilt håplause ut... Og heimatt er det like vanskeleg... Så eg veit ikkje heilt.. Må ta meg ein prat med sambuaren, og sjå litt kva planar som gjeld. I tillegg så kan det hende at me må ha bilen på reparasjon, (berre slik at det er sagt no, og ikkje kjem som ei sjokkerande "unnskylding" sidan ) Kjem innom med rapport frå samtalen "på kammerset" i morgon bitti! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2004 #138 Del Skrevet 1. juli 2004 Ååååh, håpar du kan vere med, altså!! Ellers må vi nesten kanskje finne ein annan dag.... Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. juli 2004 #139 Del Skrevet 1. juli 2004 Det var trist at Linn3c kanskje ikke kan være med. Kanskje vi klarer å finne ny dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2004 #140 Del Skrevet 4. juli 2004 Møtes vi på torsdag, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå