Gå til innhold

Har ligget med min venninnes far


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Way to go! Eldre menn trenger også kjærlighet.

Men seksuelle forhold uten følelser er ikke kjærlighet, det er sex. Akkurat det samme som en kan kjøpe seg hos prostituerte.

Anonymous poster hash: 0c605...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, det er da bare å fortsette å ligge med ham om dere begge vil det? Hva i all verden er problemet til folk, snakke om vold osv??



Anonymous poster hash: 9c583...077
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med det. Bare ikke fortell venninen din om det. Dette er noe som bare er mellom deg og ham, ikke bland henne i det. Ganske sikker på at hun ville vært foretrukket å ikke bli fortalt det. Ignorance is bliss, som man sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt sexen om du fortsatt vil være venninnen hennes, og la vær å si noe. Jeg hadde kutta kontakten tvert om noen av mine venninner hadde hatt sex med min far, i tillegg hadde jeg vært usikker på hvordan jeg skulle forholdt meg til han etterpå..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ts her!

Ser det er mange forskjellige meninger ute og går om hva jeg burde gjøre. Jeg tenker at dersom jeg forteller venninnen min om dette, vil det ødelegge både venneskapet vårt, og forholdet hun har til faren sin. Som flere av de siste som har skrevet her påpeker, så er det jo opp til voksne mennesker selv å bestemme hvem de vil hoppe til køys med, ikke noe barna deres kan bestemme. Selv om jeg skjønner at mange ser på det som umoralsk at jeg knuller med faren til venninna mi, så er dette noe både jeg og han vil og ikke klarer å motstå, og vi er begge sikre på at vi aldri kunne innledet noe seriøst forhold.

Har vært mye fram og tilbake i det siste ang. om jeg skal fortelle dette, men jeg tror jeg kommer til å holde på hemmeligheten, og bare fortsette å leve livet. Lever jo bare en gang ;)



Anonymous poster hash: 6dbd9...3da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å ødelegge forholdet hun har til faren sin om du sier noe. Ikke gjør det!



Anonymous poster hash: 0884d...bc6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg ville visst det. Om jeg hadde visst at min venninne hadde noe på G med faren min ville det vært altfor kleint. Også selv om vi avsluttet vennskapet. Man kan jo ikke bryte med faren.

I mine øyne er det nesten litt egoistisk å fortelle det. Du lemper ubehagelige følelser på venninna di som hun må leve med lenge, lenge. Hun er jo uskyldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg ville visst det. Om jeg hadde visst at min venninne hadde noe på G med faren min ville det vært altfor kleint. Også selv om vi avsluttet vennskapet. Man kan jo ikke bryte med faren.

I mine øyne er det nesten litt egoistisk å fortelle det. Du lemper ubehagelige følelser på venninna di som hun må leve med lenge, lenge. Hun er jo uskyldig.

Jeg skal ikke fortelle det. Men er det fortsatt feil av meg å fortsette å knulle med han, selv om hun ikke vet noe?

ts

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke fortelle det. Men er det fortsatt feil av meg å fortsette å knulle med han, selv om hun ikke vet noe?

ts

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

Jeg synes du burde slutte å spre bena for han, for respekt for din venninne. Jeg kan forestille meg at det er større sannsynlighet for at venninnen din finner ut av dette hvis du fortsetter. Du viser litt respekt overfor din venninne om du forsetter, enten du forstår at det var galt første gang, og velger å fortsette å gjøre det. To gale ting blir ikke til en riktig ting. Greit nok det kreves to personer til å danse tango. Lurer på hva faren til venninnen din tenker over saken. Tydeligvis tenker hverken du TS eller han mye om hvordan det må være for venninnen din å finne ut dette.

Litt offtopic. Dette bør vel være en lærepenge for mange jenter som ligger med eldre menn. Det kan kanskje noen ganger gå veldig galt å ligge med noen som er over 20 år eldre enn seg. Prøv heller å finne noen som ikke er far til en som like gammel som en venn eller en venninne av deg.

Anonymous poster hash: acfdc...f9b

Anonymous poster hash: acfdc...f9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du burde slutte å spre bena for han, for respekt for din venninne. Jeg kan forestille meg at det er større sannsynlighet for at venninnen din finner ut av dette hvis du fortsetter. Du viser litt respekt overfor din venninne om du forsetter, enten du forstår at det var galt første gang, og velger å fortsette å gjøre det. To gale ting blir ikke til en riktig ting. Greit nok det kreves to personer til å danse tango. Lurer på hva faren til venninnen din tenker over saken. Tydeligvis tenker hverken du TS eller han mye om hvordan det må være for venninnen din å finne ut dette.

Litt offtopic. Dette bør vel være en lærepenge for mange jenter som ligger med eldre menn. Det kan kanskje noen ganger gå veldig galt å ligge med noen som er over 20 år eldre enn seg. Prøv heller å finne noen som ikke er far til en som like gammel som en venn eller en venninne av deg.

Anonymous poster hash: acfdc...f9b

Anonymous poster hash: acfdc...f9b

Siden venninnen min bor for seg selv i en annen by, er det mye som skal til for at hun får greie på hvem den single faren hennes har besøk av, hvem han er på besøk til, eller hvem han er på hotell sammen med. Både jeg og han er ganske sikre på at hun ikke kommer til å få greie på det med mindre vi forteller det. Og han er veldig bestemt på å IKKE fortelle det.

Det er kanskje lett for andre å si at jeg burde finne meg noen andre, som ikke er 25 år eldre enn meg og faren til en venninne. Men det er han jeg vil ligge med, og ingen andre. Siden jeg føler det slik, sier det jo seg selv at jeg har det bra under sexen, og det er vel noe av det viktigste? Når man frivillig sprer bena for en som er 25 år eldre, er det jo ingen tvil om at det er gjennomtenkt og at man har lyst....

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh gud, det er sånt man må holde seg unna. Jeg hadde holdt kjeft. Hvis en av mine venninner hadde ligget med faren min ville jeg helst ikke vite det. Utrolig hva folk finner på :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...