Gå til innhold

Har ligget med min venninnes far


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 23, og har ved to anledninger ligget med faren til en jeg har vært venninne med siden videregående. Han er 48, og venninnen min vet ingenting om det. Vi er fra samme by, men studerer i forskjellige byer nå. Samværene mellom meg og faren hennes har skjedd med ca. en måneds mellomrom, første gang for rundt et halvt år siden. Snakket ikke med han på en stund etter siste gangen, men nå har vi begynt å snakke på Facebook igjen, og jeg kjenner lysten etter å møte han igjen (han er skilt fra moren til venninnen min for flere år siden, og har ikke noen ny). Bør jeg fortelle venninnen min om dette? Klarer liksom ikke å ha det samme forholdet til henne som før, da jeg kun tenker på dette med faren hennes når jeg snakker med henne/er sammen med henne.

Ingen spesiell grunn til at jeg ligger med han, er ikke forelsket eller noe, bare seksuelt tiltrukket



Anonymous poster hash: 6dbd9...3da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du bør fortelle henne det.. hvertfall ikke fortsette å være venn med henne og late som ingenting. hadde en venninne av meg ligget med faren min uten å si noe, tror jeg jeg hadde slått henne rett ned. Hun kan finne ut av det før eller siden, og sjansen for at hun blir rasende er større, jo senere hun får vite det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør fortelle henne det.. hvertfall ikke fortsette å være venn med henne og late som ingenting. hadde en venninne av meg ligget med faren min uten å si noe, tror jeg jeg hadde slått henne rett ned. Hun kan finne ut av det før eller siden, og sjansen for at hun blir rasende er større, jo senere hun får vite det.

Ja, det forstår jeg, men er redd hun vil slå meg ned/ikke vil være venninnen min mer dersom jeg forteller det nå. Det beste er jo hvis hun aldri får vite det, men da må jeg leve med det i all hemmelighet :-(

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om å sette seg selv i en kinkig situasjon. Glad jeg ikke er venninnen din, jeg hadde sikkert også slått deg rett ned om jeg fant ut av noe slikt, selvom vold er ufattelig harry.

Kinkig situasjon ja, utrolig hva seksuell tiltrekkelse kan gjøre med en...

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å klappe igjen kjeften og lårene og håpe at dette aldri kommer ut.



Anonymous poster hash: 4f7ff...c1b
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du absolutt vil beholde henne som venn, prøv å ikke gjøre det mistenkelig hver gang hun inviterer deg bort til han når hun er i byen, og du ikke "kan"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å klappe igjen kjeften og lårene og håpe at dette aldri kommer ut.

Anonymous poster hash: 4f7ff...c1b

Lårene har en tendens til å skli fra hverandre rimelig lett, dessverre. Slikt har jeg problemer med å styre i noen tilfeller

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinkig situasjon ja, utrolig hva seksuell tiltrekkelse kan gjøre med en...

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

Vel, altså.. Sett bort i fra de som er aseksuelle her på forumet, så vil jeg tro at samtlige her har følt på skikkelig begjær i løpet av livet sitt uten å ødelegge vennskap og familier i samme slengen. Mange har såklart gjort dumme ting, men det er altså fullt mulig å lukke beina selvom man er kåt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, altså.. Sett bort i fra de som er aseksuelle her på forumet, så vil jeg tro at samtlige her har følt på skikkelig begjær i løpet av livet sitt uten å ødelegge vennskap og familier i samme slengen. Mange har såklart gjort dumme ting, men det er altså fullt mulig å lukke beina selvom man er kåt.

Jeg tenker, vi har hatt sex to ganger, uten at venninnen min aner noe som helst. Jeg ville vel ødelagt mer dersom jeg fortalte det nå, enn at jeg holder tett? Og har vi hatt sex to ganger, så er det vel ikke umulig med en gang til eller to?

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete ligger du med faren til din vennine når du ikke engang er forelsket i han???? Finnes det ikke nok av andre menn å ha sex med? Unødvendig av deg og motbydelig!



Anonymous poster hash: 28ef6...840
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete ligger du med faren til din vennine når du ikke engang er forelsket i han???? Finnes det ikke nok av andre menn å ha sex med? Unødvendig av deg og motbydelig!

Anonymous poster hash: 28ef6...840

Har du hatt sex med kun menn/kvinner du har vært forelsket i? Da tror jeg du er en av sjeldenhetene i befolkningen

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt sex med kun menn/kvinner du har vært forelsket i? Da tror jeg du er en av sjeldenhetene i befolkningen

Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

Nei, men folk flest klare å la være å ligge med folk de har lyst til å ligge med dersom det vil medføre all verdens komplikasjoner. Det er ikke helt ukontrollerbart. I så fall trenger man profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: c8f18...636

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke håpe han puler på deg en unge da, ha ha.

Anonymous poster hash: 2cd0a...059

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal si noe, men samtidig burde du ta et valg om hva du skal gjøre videre. Og tenke over eventuelle konsekvenser for deg og vennskapet deres. Er du villig til å miste henne som venn? Er han og det dere har sammen verdt dette? Det forbudte har ofte noe ved seg, men er ofte ikke så spennende når det forbudte forsvinner.

Endret av Stjernesol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 23, og har ved to anledninger ligget med faren til en jeg har vært venninne med siden videregående. Han er 48, og venninnen min vet ingenting om det. Vi er fra samme by, men studerer i forskjellige byer nå. Samværene mellom meg og faren hennes har skjedd med ca. en måneds mellomrom, første gang for rundt et halvt år siden. Snakket ikke med han på en stund etter siste gangen, men nå har vi begynt å snakke på Facebook igjen, og jeg kjenner lysten etter å møte han igjen (han er skilt fra moren til venninnen min for flere år siden, og har ikke noen ny). Bør jeg fortelle venninnen min om dette? Klarer liksom ikke å ha det samme forholdet til henne som før, da jeg kun tenker på dette med faren hennes når jeg snakker med henne/er sammen med henne. Ingen spesiell grunn til at jeg ligger med han, er ikke forelsket eller noe, bare seksuelt tiltrukket Anonymous poster hash: 6dbd9...3da

Tror det kan ødelegge forholdet til din venninne om hun får vite dette så mitt svar er Nei du bør ikke fortelle henne det.

Anonymous poster hash: 62cc1...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du får en del fordømmelser mot deg. Skjønner ikke hvorfor.

1. Du gjør ikke noe galt. Han er ikke utro, du er ikke utro. Dere er to mennesker som er seksuelt tiltrukket av hverandre og knuller frivillig for å tlifredsstille hverandres lyster.

2. At du er venninne til dattera kan selvsagt være litt kleint, men hvorfor i huleste skal du fortelle henne om dette så lenge det kun er snakk om at dere kun treffes for å ha sex? Hadde du innledet et forhold til ham, ja da hadde jo saken stilt seg helt annerledes. Da hadde du jo blitt "stemor" til din egen venninne bl.a. :)

Nei, mitt råd er at så lenge dette kun er sporadiske sextreff, så kos dere, nyt deilig sex og ha denne hemmeligheten sammen!



Anonymous poster hash: 18b62...70b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du får en del fordømmelser mot deg. Skjønner ikke hvorfor.

1. Du gjør ikke noe galt. Han er ikke utro, du er ikke utro. Dere er to mennesker som er seksuelt tiltrukket av hverandre og knuller frivillig for å tlifredsstille hverandres lyster.

2. At du er venninne til dattera kan selvsagt være litt kleint, men hvorfor i huleste skal du fortelle henne om dette så lenge det kun er snakk om at dere kun treffes for å ha sex? Hadde du innledet et forhold til ham, ja da hadde jo saken stilt seg helt annerledes. Da hadde du jo blitt "stemor" til din egen venninne bl.a. :)

Nei, mitt råd er at så lenge dette kun er sporadiske sextreff, så kos dere, nyt deilig sex og ha denne hemmeligheten sammen!

Anonymous poster hash: 18b62...70b

Det er jo noe visst "jeg er min egen bestefar" over det hele.

Men jeg syns også at det må da for svingende være opp til to voksne mennesker selv å bestemme hvem de skal ligge med. Og det skal ikke være nødvendig å innhente tillatelse fra barna til en voksen mann før man hopper til køys med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...