AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #1 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har skrevet til en på facebook som jeg ikke er venn med og som jeg heller ikke har noen felles venner med. Jeg liker han virkelig godt, men kjenner han ikke noe særlig, så er liksom ikke "naturlig" å legge han til som venn, så jeg skrev en melding til han i stedet, men nå er jeg redd for at meldingen havner i "annet"-mappen, og at han aldri kommer til å lese den. Må jeg legge han til som venn for å være sikker på at han får varsel om meldingen? Anonymous poster hash: 67f8d...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 19. desember 2013 #2 Del Skrevet 19. desember 2013 Nei, han mottar meldingen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 20. desember 2013 #3 Del Skrevet 20. desember 2013 Den havner i Annet-mappen, og om han for varsel påse den eller ikke kommer an på om han har aktivert varsler på alle typer meldinger eller bare for de som kommer inn på innboksen hans. Håper han får varsel og at han svarer deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglen Skrevet 20. desember 2013 #4 Del Skrevet 20. desember 2013 Den legges nok i "annet"-mappen, ja. Skjedde med meg før jeg i det hele tatt visste at det fantes en "annen"-mappe, og da hadde meldingen ligget der i flere måneder før jeg oppdaget den. Men du kan fortsatt se om meldingen er lest eller ulest da, så hvis det tar evigheter og han fremdeles ikke har lest meldingen, så får du jo kontakte han på andre måter. Lykke til, spennende med nye flørter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå