Gjest Kjedelig Mezzaluna.. Skrevet 14. mai 2004 #21 Del Skrevet 14. mai 2004 Mezzaluna: det første du har å si til folk er din kommentar her på s.1 til denne mannen? Dårlig gjort...og begynner å bli kjedelig å høre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bound Skrevet 14. mai 2004 #22 Del Skrevet 14. mai 2004 Ha bind for øynene begge to. Bli enige om at dere skal late som dere har sex med en helt fremmed/annen person. Dette kan være litt pirrende, og litt "lovlig ulovlig", hvis du forstår:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 14. mai 2004 #23 Del Skrevet 14. mai 2004 Finn tilbake til enkelheten igjen. Hvis dere har prøvd "alt" så kan det være fantastisk å bare være dere to "alene". Snakk rolig med hverandre mens dere bare koser og flørter. Prøv å nærmere dere hverandre mentalt som dere ikke har gjort før. Det er forskjell å "føle" kyss å virkelig føle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2004 #24 Del Skrevet 14. mai 2004 Eg veit kva du meiner, Kjedelig mann, har vore der. Har liksom prøvd alt som ein har lyst til å prøve, og da er det ingenting nytt å prøve.... Det dere med forspel: for min del er dagsforma viktigare enn akkurat den timen/halvtimen/to minutta før sex. Små meldingar som gjer meg i godt humør, oppvaska som er borte, å få ein kopp te i handa og eit kyss på kinnet, ein liten frekk kommentar som kan tolkast som ein vil, eit kompliment... tusen ting som gjer at eg kjem i stemning, og det har allt å sei på lysta. Ja, no var det visst ikkje manglande lyst som var problemet hos dykk, da, men. Hm... ting å tenke på: -kvar: berre senga kan fort bli kjedelig. Alle rom i huset har sine moglegheiter. Det samme har andre sine hus... utendørs, med og uten fare for å bli oppdaga, og andre plassar som handicaptoalett og bakerst i bussen og kinoen og i bilen. -når: kun om kvelden? midt på natta er fint, lunsjpausen også! -kven: moglegheit for ein tredjeperson? eller kle seg ut som ein annan (f.eks. politi eller sjukepleiar....) - Overaskelses-momentet; personleg synest eg det blir tragisk kjedelig å ha sex når eg veit i tre dagar på førehand at vi skal/må/bør ha sex. Plutseleg sex er bedre! -eg trur som nokon over her at det kan vere verdt å gå tilbake eit steg og utforske kvarandre på eit heilt anna plan, meir følelsar eller korleis ein skal seie det. Kva med å lese Kama Sutra e.l. saman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 14. mai 2004 #25 Del Skrevet 14. mai 2004 Må jo si jeg blir litt betenkt, når hun eventuelt velger bort forholdet deres etter mange år bare fordi det er en liten nedgang i sexlivet. Er hun bare sammen med deg for sex`n sin del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå