Gå til innhold

Redd meg fra et kjedelig sex liv!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kjedelig Mezzaluna..

Mezzaluna: det første du har å si til folk er din kommentar her på s.1 til denne mannen?

Dårlig gjort...og begynner å bli kjedelig å høre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bound

Ha bind for øynene begge to. Bli enige om at dere skal late som dere har sex med en helt fremmed/annen person. Dette kan være litt pirrende, og litt "lovlig ulovlig", hvis du forstår:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Finn tilbake til enkelheten igjen. Hvis dere har prøvd "alt" så kan det være fantastisk å bare være dere to "alene". Snakk rolig med hverandre mens dere bare koser og flørter. Prøv å nærmere dere hverandre mentalt som dere ikke har gjort før. Det er forskjell å "føle" kyss å virkelig føle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eg veit kva du meiner, Kjedelig mann, har vore der. Har liksom prøvd alt som ein har lyst til å prøve, og da er det ingenting nytt å prøve....

Det dere med forspel: for min del er dagsforma viktigare enn akkurat den timen/halvtimen/to minutta før sex. Små meldingar som gjer meg i godt humør, oppvaska som er borte, å få ein kopp te i handa og eit kyss på kinnet, ein liten frekk kommentar som kan tolkast som ein vil, eit kompliment... tusen ting som gjer at eg kjem i stemning, og det har allt å sei på lysta. Ja, no var det visst ikkje manglande lyst som var problemet hos dykk, da, men.

Hm...

ting å tenke på:

-kvar: berre senga kan fort bli kjedelig. Alle rom i huset har sine moglegheiter. Det samme har andre sine hus... utendørs, med og uten fare for å bli oppdaga, og andre plassar som handicaptoalett og bakerst i bussen og kinoen og i bilen.

-når: kun om kvelden? midt på natta er fint, lunsjpausen også!

-kven: moglegheit for ein tredjeperson? eller kle seg ut som ein annan (f.eks. politi eller sjukepleiar....)

- Overaskelses-momentet; personleg synest eg det blir tragisk kjedelig å ha sex når eg veit i tre dagar på førehand at vi skal/må/bør ha sex. Plutseleg sex er bedre!

-eg trur som nokon over her at det kan vere verdt å gå tilbake eit steg og utforske kvarandre på eit heilt anna plan, meir følelsar eller korleis ein skal seie det. Kva med å lese Kama Sutra e.l. saman?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Må jo si jeg blir litt betenkt, når hun eventuelt velger bort forholdet deres etter mange år bare fordi det er en liten nedgang i sexlivet. Er hun bare sammen med deg for sex`n sin del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...