LiilS Skrevet 19. desember 2013 #21 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er 155... Skjønner ikke at dere på 165 kaller dere lave, skulle faktisk gjerne vært 165. Trenger vel ikke heller å si at jeg ikke har noe særlig draget på gutta, heller, akkurat. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #22 Skrevet 19. desember 2013 Nei, det er aldri vært en greie at lave jenter er mindre attraktive, snarere tvert imot. Kommentarene du har fått er heller ikke negative. - De fleste menn vil ha en kvinne som er mindre enn dem selv. Lavere kvinner er lavere enn fler menn. - Menn liker kvinner i høye hæler - lavere kvinner har bedre muligheter for dette. - En petite kvinne gjør at mann føler seg større. Som en kamerat sa "you can throw them more around in bed". - Modeller er høye for å vise klær, ikke som et attraktivt attributt i seg selv. Undertøysmodeller er attraktive for menn til tross for høyden sin, ikke pga. den. Når lave kvinner klager over høyden sin så føler jeg ærlig talt at de fisker noe etter bekreftelse fra menn. Å være under gjennomsnittet i høyde er ikke en dårlig ting for kvinner slik det er for menn, og nesten ingen ser det slik heller. Jeg er 175 cm og fornøyd med høyden min, samt har fordeler som lange bein, men jeg ser jevnt over ikke på det som en av mine "styrker" ang. oppmerksomhet fra menn. Kjæresten min er 194 og elsker høye kvinner men han har også understreket at han vil ha høye barn..Han er et unntak, for de fleste menn jeg har møtt har ikke vært ekstremt opptatt av det. Anonymous poster hash: eeb4b...559 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #23 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er 160 og har aldri hatt problemer med å få mannfolk, tvert imot. Aldri fått høre noe negativt ang høyden, bare positive kommentarer. Anonymous poster hash: cabb6...1b7
Testosteron Skrevet 19. desember 2013 #24 Skrevet 19. desember 2013 Er det lite attraktivt å være lav? Skjønner at det er individuelt fra gutt til gutt hva de synes, men sånn generelt? Ingen kan svare "sånn generelt". Alle svarer utfra sitt eget subjektive syn. Personlig syns jeg ikke høyden spiller noen rolle.
Gjest Keikolina Skrevet 19. desember 2013 #25 Skrevet 19. desember 2013 Ganske lav? Er 153 og har ikke hatt problem med mannfolka, ikke er jeg så mye å se på heller.
Registrert Skrevet 19. desember 2013 #26 Skrevet 19. desember 2013 Så lenge du har formene på de riktige stedene (og proposjenelt lange bein) og du ikke ser for ung ut synes jeg ofte at lave/"petit" jenter er tiltrekkende. Jeg føler meg kanskje mere mann, og lave jenter er mer portable. Er selv 1.92m.
twang Skrevet 19. desember 2013 #27 Skrevet 19. desember 2013 Jeg liker all slags jenter, men jeg liker ofte lavere jenter enn de høye. Så nei, det er ingen minus å være lav som jente.. dersom man er gutt derimot... kjipt å være lavere enn 170
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #28 Skrevet 19. desember 2013 Gurl, snap out of it! Er 177, elsker å bruke høye hæler, faller så jævlig for lavere menn (men høyden og forkjærligheten for sko som fremhever stump og legger er for stor, til at det i hele tatt kan vurderes), og nestemann i gjengen som er nest høyest er 167. Hadde virkelig ikke gjort meg noe å være bare fire-fem cm lavere, så verdsett den fantastiske høyden du har. Kan bortimot velge og vrake, kontra meg som med vanlige hverdagshæler på 5cm og 10 til finere anledninger ikke kan gå lavere enn 182/187, hvis jeg velger bort partyhælene for godt. Og det er ikke mange høye menn som tiltrekker meg... Anonymous poster hash: 033c4...b03
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #29 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er omtrent 160 cm, altså ganske lav, og får ofte kommentarer som "oi, du var lav" og "Hæ, jeg trodde du var mye yngre enn 20 år, du som er så lav" hvis jeg f.eks. møter gutter på byen eller i annet sosialt samvær. Er det lite attraktivt å være lav? Skjønner at det er individuelt fra gutt til gutt hva de synes, men sånn generelt? Anonymous poster hash: 8a334...264 Tviler på at det er høyden din som er hovedproblemet til at du blir avvist. Da har du i såfall veldig uflaks med de guttene du kommer i kontakt med. Selv er jeg ca 155 cm, og har hatt flere langvarige forhold, og generelt ikke hatt noe stort problem med å finne meg gutter. Er nå i et forhold med en herlig fyr på litt over 190 cm, som falt for meg blant annet fordi han synes jeg er så "liten og søt". Tok meg riktig nok nesten en hel dag å forstå at høyde-"mobbingen" hans var ment som flørting, men skjønte det heldigvis til slutt, og nå har vi vært sammen i over et år. Den forrige kjæresten min var også relativt høy (underkant av 190 cm), så høye gutter kan absolutt like lave jenter, og som mange andre har skrevet er så er det mange gutter/menn som liker lave jenter. Tror nok de guttene som skylder på høyden din kanskje har sett andre årsaker (som for ulik personlighet?) til at de synes dere ikke passer sammen, og i stedet legger skylden på høyden din. Og til deg på 165 som påstår at du er relativt lav; nei, det er du ikke. Gjennomsnittshøyden for kvinner er 168 cm, så du er faktisk bare 3 cm under snittet. Skulle veldig gjerne vært 165 cm framfor 155 cm, men er ikke så ille å være under 160 cm heller. Anonymous poster hash: 920a6...079 1
Gjest rådyr Skrevet 19. desember 2013 #30 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er liten og har stort sett bare draget på høye menn, så regner med jeg ser best ut fra den vinkelen:P 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #31 Skrevet 19. desember 2013 Det som er morsomt er at jeg aldri hadde ansett meg selv som liten og lav med mine 160 cm om det ikke hadde v ært for at jeg får kommentarer på det hele tiden. Og det spesielt fra gutta Anonymous poster hash: a888e...bd6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #32 Skrevet 19. desember 2013 For meg har det ikke noe å si om jenta er lav, så lenge hun ikker er under 140cm :D Men av en eller annen grunn så synes jeg det er mer sexy når jenta er litt høyere enn gutten, men det er bare fantasien min :D Anonymous poster hash: 347c7...a9c 1
Teeny Skrevet 19. desember 2013 #33 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er 157-158. Fikk nå høre av typen at han foretrakk "små" jenter, så det ga jo meg god selvtillitt Han er en del høyere, altså 184.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #34 Skrevet 19. desember 2013 Det er mye annen last jeg foretrekker at hun ikke har enn at hun er liten, så det blåser jeg egentlig i. Det er vel i utgangspunktet bare menn som drømmer seg bort som faktisk gidder å ha en mening om jentas høyde når det er så mange andre mangler med dere man heller bør fokusere på å unngå. Anonymous poster hash: f8ff7...4e1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #35 Skrevet 19. desember 2013 Jeg tror helt ærlig menn flest ikke bryr seg så lenge jenta er lavere enn mannen. Anonymous poster hash: cd03f...2ee 2
Gjest Summers Skrevet 19. desember 2013 #36 Skrevet 19. desember 2013 - Menn liker kvinner i høye hæler - lavere kvinner har bedre muligheter for dette. Anonymous poster hash: eeb4b...559 Gjør menn egentlig det? Kanskje, jeg liker dem i hvert fall ikke med all den klakkelyden. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #37 Skrevet 19. desember 2013 Gjør menn egentlig det? Kanskje, jeg liker dem i hvert fall ikke med all den klakkelyden. Har også lurt på hvor de får ideen om at menn liker dem i hæler. Så slår det meg at kvinner er så opptatt av hverandres antrekk og sko at hva vi syns neppe registreres.Anonymous poster hash: f8ff7...4e1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #38 Skrevet 19. desember 2013 Føler at lave jenter ofte er søte, mens høye jenter ofte har et mer vakkert/elegant preg. Å være lav eller høy har ulike egenskaper, både positive og negative. Anonymous poster hash: cd03f...2ee 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2013 #39 Skrevet 19. desember 2013 Jeg er også 157 cm, kjæresten min er 1.90. Jeg skulle ønske jeg var høyere, men på guttefronten har det aldri vært noe problen. Jeg har aldri fått noen negative kommentarer på høyden min fra gutter jeg har drevet med etc, men da hadde de sikkert ikke vært interessert i meg i utgangspunktet. Opplever derimot at det blir kommentert i flere andre sammenhenger, noe jeg synes er unødvendig, men som jeg velger å ikke ta i verste mening. Alle kan ikke være tiltrukket av alle, så om noen ikke er tiltrukket av oss lave jenter pga høyden er jo det helt lov og naturlig, dog unødvendig å påpeke. Anonymous poster hash: e9489...16d
Ragnhild H Skrevet 19. desember 2013 #40 Skrevet 19. desember 2013 Har også lurt på hvor de får ideen om at menn liker dem i hæler. Så slår det meg at kvinner er så opptatt av hverandres antrekk og sko at hva vi syns neppe registreres.Anonymous poster hash: f8ff7...4e1 Jeg føler meg penere i høye hæler, så tenker kanskje derfor at menn også liker det. Man får så fine formede legger, og bena blir laange. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå