leeemx Skrevet 18. desember 2013 #1 Skrevet 18. desember 2013 Min bestekamerat hadde følelser for meg i fjor på denne tiden.. uten å direkte avvise ham trakk jeg meg litt unna og han forsto at det ikke ville bli noe.. så gikk vi tilbake til normalen.. så i sommer begynte jeg å holde på med en venn av ham, og han begynte å holde på med en venninne av meg. da merker jeg at jeg skulle ønske han jeg holdt på med var min bestekamerat.. og jeg gjorde det slutt.. min bestekompis ble dumpet for 1-2 måneder siden.. vi har ikke hatt helt det samme forholdet etter at vi begge så andre folk.. men jeg vil gjerne prøve å se om det er noe mer.. men vil fremdeles ikke være for mye på, for om følelsene ikke er gjensidige vil jeg heller droppe det og beholde han som venn... vi skal begge på samme fest nå på lørdag og lurer på om jeg skal prøve meg skikkelig på ham. ulempen er at begge våres "ekser" også skal være på festen, blir det da umoralsk og dumt.. eller kan jeg holde han i hånden og være småflørtete diskre.. vi er begge 20 år.. har også hintet litt til at vi må overnatte sammen og sånn, og han er veldig med.. men tror det bare er vennskapelig siden vi ofte har overnattet med hverandre som venner tidligere..
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Har dere noen gang "koset" med hverandre? ikke seksuelt altså, som f.eks. styke hverandre på armen osv? Anonymous poster hash: 72941...f3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå