AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #41 Skrevet 22. januar 2014 Med kjæresten min nå må jeg det ja, men er vel sikkert forskjell på jenter derAnonymous poster hash: 6d410...dce Ja, det er forskjell på hvor dype jenter er. Mannen min har penis på 22 cm. Når jeg er kåt, kan han peise på uten at det blir problemer, han bunner ikke. Men når jeg ikke er kåt, så er ikke skjeden like utvidet, og da må han ta det pent. En venninne av meg får ikke inn en dildo på 5 cm når hun er stormkåt. Anonymous poster hash: e4ad0...14c
codeman Skrevet 22. januar 2014 #42 Skrevet 22. januar 2014 (endret) Må du være forsiktig altså? Jeg og kjæresten kan fint kjøre på i senga og skal egentlig litt til før det blir vondt Har du verdens lengste og dypeste grotte? Finnes ingen normale damer som hadde kost seg med å få kjørt et 22cm langt stearinlys inn i kroppen, uansett åpning. Tror ikke du helt vet hvor langt 22cm er, kanskje typen din har skrytt på seg noen cm? Bare undrer, syntes det i utgangspunktet er svært merkelig med kvinner som "vet" hvor lang pikk typen eller ons har osv. Har dere målt sammen liksom? Endret 22. januar 2014 av codeman
Gjest Keikolina Skrevet 22. januar 2014 #43 Skrevet 22. januar 2014 De måler ifra rævhølet noen tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #44 Skrevet 22. januar 2014 Hvorfor er alle så opptatt av lengden????? Det er OMKRETSEN som er viktig! Særlig tuppen. Man vil ikke føle seg spiddet, enten den er 13 eller 17 centi! Anonymous poster hash: ce9ab...96d 1
Vasilisa Skrevet 22. januar 2014 #45 Skrevet 22. januar 2014 Har du verdens lengste og dypeste grotte? Finnes ingen normale damer som hadde kost seg med å få kjørt et 22cm langt stearinlys inn i kroppen, uansett åpning. Tror ikke du helt vet hvor langt 22cm er, kanskje typen din har skrytt på seg noen cm? Bare undrer, syntes det i utgangspunktet er svært merkelig med kvinner som "vet" hvor lang pikk typen eller ons har osv. Har dere målt sammen liksom? 22 er ikke spesielt langt.. Bare se på AB over her, ho har også en på 22 og som ho sier; er man kåt nok så går det fint
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #46 Skrevet 22. januar 2014 Usikker på om du kødder? Men om du er seriøs, så kan jeg vel fortelle deg at de fleste er unge, fordi de unge er mest ettertraktet. Ja, jeg bare kødda Anonymous poster hash: 657e8...62b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #47 Skrevet 22. januar 2014 syntes det i utgangspunktet er svært merkelig med kvinner som "vet" hvor lang pikk typen eller ons har osv. Har dere målt sammen liksom? Uhm, har gjort det med et par kjærester ja. Bare for gøy. Omkretsen var det viktigste vi målte, da. Anonymous poster hash: ce9ab...96d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 #48 Skrevet 22. januar 2014 Har du verdens lengste og dypeste grotte? Finnes ingen normale damer som hadde kost seg med å få kjørt et 22cm langt stearinlys inn i kroppen, uansett åpning. Tror ikke du helt vet hvor langt 22cm er, kanskje typen din har skrytt på seg noen cm? Bare undrer, syntes det i utgangspunktet er svært merkelig med kvinner som "vet" hvor lang pikk typen eller ons har osv. Har dere målt sammen liksom? Jeg vet hvor lang samboeren min er fordi vi har målt. Tror ganske mange gjør det. Har per dags dato aldri dratt frem målebåndet med en ONS haha. Anonymous poster hash: 657e8...62b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå